صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۴ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

حساب بانکی خالی‌تر از همیشه!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد هیچ پولی در حساب بانکی این باشگاه موجود نیست و اگر جلسه با خصوصی‌سازی به نتیجه نرسد احتمالاً ماجرای پرداخت بخشی از آپشن‌ها هم منتفی خواهد بود. درویش درباره قرارداد با ایرانسل و پرداختی این اسپانسر هم توضیح داد: «قرارداد ما با آنها هم زمانی است، یعنی اینکه چند هفته بگذرد پرداختی خواهند داشت.»  درویش ضمن امیدواری از نتیجه جلسه کمیته مصارف از بانک شهر هم التماس دعا دارد: «بانک شهر هم همیشه به ما محبت داشته و تعهداتی به آنها داریم. بانک شهر باید مقدار بیشتری با ما راه بیایند تا مشکلات‌مان را مرتفع کنیم. یک کمیته اقتصادی داریم که همگی نخبه‌های اقتصادی ایران در جاهای مختلف هستند. روزی که آمدم آنها را آوردم و طرح‌های خیلی خوبی داشتند. وقتی وارد کار عملیاتی شدیم، دیدم نمی‌توانیم. تبلیغات دور زمین را که به ما نمی‌دهند که یکی از منابع درآمدزایی در فوتبال است. از پخش تلویزیونی هم که چیزی نصیب ما نمی‌شود. بلیت فروشی هم نداریم. پرسپولیس است و یک پیراهن، فضای دیگری نداریم.»
 

تکذیب دستور نهادهای امنیتی درباره رفتن یحیی
بعد از مشکلات پیش آمده بین باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی و اینکه بحث کنار رفتن این مربی جدی شد، شایعاتی درباره دستور نهادهای امنیتی برای کنار گذاشتن این مربی به گوش رسید و خود گل‌محمدی هم در مصاحبه‌اش گفت وقتی یکسری اتفاقات را می‌بیند تصور می‌کند شاید چنین چیزی وجود داشته باشد. با این وجود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این مسأله را تکذیب کرد و گفت: «مگر نهاد می‌تواند و اختیار دارد در کار مربیگری دخالت کند؟ فدراسیون فوتبال که کارشناسی می‌کند و بعید است در این کار دخالت کند. نهادهای امنیتی نیز در کار امنیتی دخالت دارند. بعید می‌دانم یک نهاد امنیتی کار کارشناسی فوتبال کند. همه اینها شایعه و حرف و حدیث است.»


طعنه درویش
به صدری
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در توضیح اینکه چرا این باشگاه نتوانسته درآمدزایی کند و رقم قرارداد این باشگاه با ایرانسل به اندازه رقم قرارداد چهار سال قبل با آتیه داده‌پرداز است توضیح داد: «شرکت قبلی کل فضاهای تبلیغاتی پرسپولیس شامل فضای مجازی، پشت و جلوی لباس، دور زمین، بلیت فروشی و ... را گرفته بود اما درآمد ما نسبت به زمان همکاری با آتیه داده‌پرداز خیلی بیشتر است. با فضاهای دیگری که در اختیار داریم، درآمدهایمان بیشتر می‌شود و رقمش را اعلام نمی‌کنم. ضمن اینکه همان شرکت قبلی با 70-60 میلیارد بدهی قرارداد خود را فسخ کرد و رفت.» وی با طعنه به مجید صدری گفت: «سال بعدش هم مدیرعاملی آمد و اعلام کرد 600 میلیارد قرارداد آوردم. وقتی ما آمدیم، 15 میلیارد گرفتیم. بین گفتن اینکه از این فضا می‌توان استفاده کرد تا عملیاتی شدن کار، خیلی فاصله است. برای خیلی از شرکت‌هایی که قبلاً برای استفاده از فضای تبلیغاتی جلو می‌آمدند، فضای اقتصادی کمتر شده و مبالغ هم پایین‌تر آمده است. ان‌شاءالله با رونق گرفتن بازار اقتصادی، رونق بازار اسپانسری هم بیشتر می‌شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی