صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۴ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست و یک - ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

ورزشگاه پاس میزبانی نمی‌کند
مدیران ورزشگاه پاس قوامین طی هفته‌های گذشته تصمیم گرفتند که چمن این استادیوم را در فاصله تعطیلات لیگ و هنگام برگزاری دیدارهای خارج از خانه پیکان ترمیم کنند. مدیریت ورزشگاه پاس قوامین نیز اخیراً اعلام کرده دیدار پیکان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه یا زمانی دیگر برگزار شود. با این وجود، سازمان لیگ روز 27 مهر را به‌عنوان تاریخ برگزاری دیدار پیکان مقابل پرسپولیس برگزیده است. با توجه به حاشیه‌های میزبانی پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در هفته‌های پایانی فصل گذشته که هجمه بازیکنان و مربیان سایر تیم‌ها علیه خودروساران را به دنبال داشت، مدیران این باشگاه تمایلی ندارند که بازی با شاگردان یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


انقلاب کرج یا اراک گزینه میزبانی پیکان
با توجه به مشکلات ورزشگاه‌های مختلف استان تهران، تنها استادیوم‌های آزادی و پاس قوامین میزبان دیدارهای تیم‌های تهرانی حاضر در لیگ برتر بیست‌وسوم بوده‌اند و با توجه به اینکه دیدار استقلال و هوادار یک روز پس از بازی پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، برگزاری هر دو مسابقه در این استادیوم امکان‌پذیر نیست. با توجه به این مسأله، از باشگاه پیکان خبر می‌رسد مدیران این باشگاه در نظر دارند ورزشگاهی خارج از تهران را برای میزبانی از پرسپولیس انتخاب کنند. با توجه به اینکه پیکانی‌ها فصل گذشته چند هفته در ورزشگاه انقلاب کرج از رقبای خود میزبانی کردند، از پیکان خبر می‌رسد این استادیوم گزینه اصلی میزبانی از پرسپولیس خواهد بود. ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گزینه بعدی خودروسازان برای دیدار با پرسپولیس است. مطابق برنامه سازمان لیگ، پیکان از ساعت 18 روز پنجشنبه 27 مهر در هفته ششم لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود.
 

قهر یحیی جواب داد؛ جرایم بخشیده شد
یکی از اختلافاتی که بین اعضای تیم و مدیریت شکل گرفته بود، مربوط به جرایم در نظر گرفته شده در فصل گذشته و در مقطعی که این تیم نتایج مطلوبی کسب نکرده بود، است. با این حال پرسپولیس فصل گذشته را موفق شد با قهرمانی در سه جام به پایان برساند تا اعضای تیم مدعی شوند جرایم در نظر گرفته شده پیش از آن باید بخشوده می‌شد. در پی نشست اعضای هیأت مدیره که صبح دیروز برگزار شد، اعضا با اتفاق نظر با جدایی سرمربی تیم مخالفت کردند. از دیگر مصوبات این نشست هم بخشش جرایم انضباطی مربوط به اعضای تیم بود.


چشم پرسپولیس به دست خصوصی‌سازی
جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح دیروز یکشنبه ۲۳ مهرماه با حضور تمامی اعضا در ساختمان صندوق اعتباری هنر در رابطه با استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت این تیم برگزار شد. پس از پایان جلسه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اعلام کرد قرار است امشب (یکشنبه شب) با مدیران سازمان خصوصی‌سازی جلسه‌ای برگزار کنیم تا از این راه، بتوانیم به اعضای تیم پرداختی داشته باشیم. پرسپولیس می‌خواهد با کسب مجوز از سازمان خصوصی‌سازی بخشی از پول خود از حساب بورسی‌اش را برداشت کند.

جستجو
آرشیو تاریخی