صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و بیست - ۲۳ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و بیست - ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

وحشت کره‌ای‌ها از ستاره تیم ملی
طارمی خیلی ترسناک است
 ادگار برونو مهاجم 36 ساله فعلی تیم فوتبال دائگوی کره‌جنوبی در برهه کوتاهی به عضویت تیم پورتو درآمد و برای این تیم به میدان رفت. وی سابقه بازی در تیم‌های سائوپائولو، واسکو داگاما، ویتوریا گیمارش، آدانا دمیر اسپور و الوصل را در کارنامه دارد. او با تمجید از مهدی طارمی می‌گوید: «مهدی طارمی به‌خاطر گل‌هایی که می‌زند، در کره‌جنوبی شناخته شده است و خیلی درباره او صحبت می‌شود. او مهاجمی ترسناک است و به‌خاطر گل‌هایی که در انتخابی جام جهانی به ثمر رسانده، در آسیا به شهرت رسیده است.»
مهاجم سابق پورتو با اشاره به ویژگی‌های ستاره تیم ملی ایران صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «طارمی نه‌تنها یک گلزن است، بلکه فضای زیادی برای سایر بازیکنان می‌سازد و به همین خاطر است که توجهات را جلب می‌کند. او به بقیه بازیکنان پاس گل می‌دهد و با حرکات و پاس‌های خودش به تیم کمک می‌کند. طارمی همیشه می‌خواهد خارج از فضای مهاجم شماره 9 بازی کند و گزینه‌های پاس زیادی برای هم‌تیمی‌های خودش فراهم می‌کند. او مهاجمی کامل است که در سال‌های اخیر نیز این موضوع را اثبات کرده.» مهدی طارمی تاکنون در 158 مسابقه با پیراهن پورتو به میدان رفته و موفق به ثبت آمار 82 گل و 50 پاس گل شده است.
 

واکنش اولادقباد  به یک انتخاب
دنبال عنوان مرد سال آسیا نیستم
مسلم اولادقباد یکی از لژیونرهای فوتسال ایران است که دومین فصل بازی برای پالما در اسپانیا را تجربه می‌کند. او راجع به اینکه به همراه سعید احمد عباسی از ایران و گیلرمه کوروموتو از ژاپن نامزد بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2022 شده، می‌گوید: «عناوین فردی اهمیت زیادی برای من ندارد. ما در رشته‌ای گروهی فعالیت می‌کنیم و به نظرم همه بازیکنان ایران می‌توانستند نامزد بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا باشند. امیدوارم من یا سعید احمد عباسی بتوانیم به‌عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شویم. دنبال این نیستم که مرد سال آسیا باشم و امیدوارم من یا سعید هر کدام لایق‌تر باشیم، به این عنوان برسیم. مردم ایران برای ما دعا کنند تا در رده ملی و باشگاهی به‌عنوان نمایندگان ایران موفق باشیم و نتایج خیلی خوبی بگیریم.»
لژیونر فوتسال ایران در تیم مایورکا پالما درباره وضعیت مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا می‌گوید: «خدا را شکر مایورکا پالما شرایط بسیار خوبی دارد. سال گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم و با توجه به اینکه لیگ اسپانیا به‌صورت پلی‌آف برگزار می‌شود، قهرمانی در این بازی‌ها اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا در مسابقات مختلف قهرمان شویم و نماینده خوبی برای مردم ایران باشیم. همچنین در رده ملی توقع می‌رود فدراسیون فوتبال بازی‌های بزرگی برای تیم ملی بگذارد تا نتایج خوبی در جام جهانی بگیریم. دیدار با تیم‌هایی چون برزیل، آرژانتین، مراکش و روسیه به افزایش کیفیت تیم ایران کمک می‌کند.»

جستجو
آرشیو تاریخی