صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نوزده - ۲۲ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نوزده - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

یا آپشن بگیرید یا پاداش
یک نهاد نظارتی با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این باشگاه در طول فصل گذشته حدود ۱۸ میلیارد تومان خارج از قرارداد به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیمش بابت بردهای کسب شده پاداش داده و حالا دیگر از نظر قانونی اجازه ندارد آپشن‌های قراردادها را بپردازد. به عبارت دیگر از نگاه این نهاد نظارتی پرسپولیس نمی‌تواند برای هر برد خارج از قرارداد به اعضای‌ تیمش پاداش پرداخت کند و از طرف دیگر در قرارداد آنها آپشن‌هایی در نظر بگیرد و آن آپشن‌ها را پرداخت کند.


شکایت پرسپولیس از فتح‌الله‌زاده
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه با توجه به اظهارات غیرواقعی علی فتح‌الله‌زاده که در حکم نشر اکاذیب و تهمت و افترا علیه باشگاه پرسپولیس بود، شکایت خواهد کرد. مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال، چهارشنبه ‌شب با حضور در شبکه خبر، مطالب کذبی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرد و نسبت به تحریک عمومی علیه پرسپولیس با بیان مطالب نادرست اقدام نمود. در حالی که رکن انضباطی فدراسیون فوتبال در رأی صادره که به آن نیز معترض هستیم به موادی از دستورالعمل ناظر بر قراردادها اشاره می‌کند، علی فتح‌الله‌زاده با حضور در تلویزیون نسبت به نشر اکاذیب و ایراد تهمت و افترا نسبت به باشگاه پرسپولیس اقدام کرده و سعی در القای این مسأله داشت که پرسپولیس از سقف عبور کرده است. وی همچنین در صحبت‌های خود از تریبون تلویزیون ملی، جامعه فوتبال را تحریک و تشویق به قانون‌شکنی و زیر پا گذاشتن مقررات کرد که بسیار عجیب بود و انتظار می‌رود کمیته اخلاق به این موضوع ورود کند.


میزبانی در شهید کاظمی فقط بدون تماشاگر
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتری خود ورزشگاه شهید کاظمی، محل تمرینات این تیم را معرفی کرده اما میزبانی در این ورشگاه فقط بدون حضور تماشاگر ممکن خواهد بود. ورزشگاه شهید کاظمی چمن، کریدورها، رختکن‌ها و سازه مناسبی دارد و از هر حیث برای برگزاری یک مسابقه رسمی استاندارد به نظر می‌رسد اما بعید است شورای تأمین تهران اجازه برگزاری مسابقه با حضور تماشاگر را در این ورزشگاه صادر کند. با اینکه سکوهای این ورزشگاه می‌تواند چیزی بین 10 تا 15 هزار تماشاگر را در خود جای دهد اما خروجی تماشاگران این ورزشگاه و خروجی اصلی ورزشگاه فقط از یک محل بوده و همین مسأله بیرون رفتن تماشاگران و ترافیک منطقه را با مشکل مواجه می‌کند. مطمئناً در صورت حضور چیزی حدود 10 هزار تماشاگر در آن محل ترافیک بسیار سنگینی در اتوبان آزادگان ایجاد خواهد شد ضمن اینکه این ورزشگاه پارکینگ خودرو ندارد. با این حساب اگر قرار باشد پرسپولیس در این ورزشگاه از حریفان خود میزبانی کند باید بدون حضور تماشاگران و هوادارانش مسابقات خود را برگزار کند که این هم خواسته بازیکنان و کادر فنی نیست. در عین حال اگر پرسپولیس موفق شود در ورزشگاه خود از حریفانش میزبانی کند هزینه 300-200 میلیونی بابت اجاره ورزشگاه آزادی که برای هر مسابقه خانگی‌اش به این مجموعه پرداخت می‌کند را صرفه‌جویی خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی