صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نوزده - ۲۲ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نوزده - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

مدیران پرسپولیس چطور گل‌محمدی را راضی می‌کنند؟

یحیی فردا در جلسه هیأت مدیره

داستان قهر و احتمال فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی آخر هفته پرسپولیسی‌ها را حسابی پرحاشیه کرد. چهارشنبه شب بعد از جلسه هیأت مدیره‌ای که یحیی در آن حاضر نشد، درویش، شهریاری، خبیری و دلبری مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره مقابل باشگاه مصاحبه‌هایی انجام دادند و تأکید کردند چون گل محمدی در سفر بوده نتوانسته در جلسه هیأت مدیره شرکت کند و قرار است در اولین جلسه بعدی به جلسه بیاید و دغدغه‌های خود را طرح کند. در عین حال رضا درویش نکات تازه‌ای را در مصاحبه خود مطرح کرد که می‌تواند ماجرای یحیی را وارد فاز تازه‌ای کند.

اختلاف با نهادهای نظارتی، ابهام جدید
درویش در بخشی از صحبت‌های خود اعلام کرد برخی نهادهای نظارتی نسبت به قرارداد یحیی گل‌محمدی که در دوره قبل از مدیریت وی تمدید شده نکته‌هایی دارند که همین مسأله باعث شده تا بحث پرداخت آپشن‌های مربوط به این قرارداد طول بکشد. قرارداد یحیی گل‌محمدی سه سال قبل، پیش از فینال لیگ قهرمانان 2020 در دوره مدیریت جعفر سمیعی تمدید شد و حالا درویش مسائلی را درباره این قرارداد مطرح کرده که نکات تازه‌ای دارد و همین می‌تواند ماجرای ادامه همکاری گل‌محمدی با پرسپولیس را تحت‌الشعاع خود قرار دهد. صحبت‌های درویش درباره اینکه این موارد از سوی کدام نهاد نظارتی مطرح شده و درباره مبلغ قرارداد گل‌محمدی است یا مسائل دیگر، ابهامات را بیشتر می‌کند و نیازمند توضیحات تکمیلی و بیشتری است.

جلسه با ایجنت؛ رد و بدل کردن خواسته‌ها
باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه در حضور رضا درویش، پیمان حدادی و حسین دوام یک جلسه با مدیربرنامه‌های یحیی گل‌محمدی برگزار کرد تا به حواشی پیرامونی ماجراهای این سرمربی بپردازد. به نوشته رسانه باشگاه پرسپولیس «دو طرف صحبت‌های خود را مطرح کردند. ابتدا مدیر برنامه‌های گل‌محمدی مشکلات و‌ نگرانی‌های سرمربی تیم را مطرح کرد و خواستار رفع آنها شد». همچنین «سپس مدیران باشگاه اقداماتی که از سوی باشگاه انجام شده است و شاید کادر فنی و بازیکنان در جریان آنها نباشند را به اطلاع مدیر برنامه‌های گل‌محمدی رساندند.» ظاهرا نماینده یحیی در جلسه با مدیران گفته گل محمدی نه دنبال تمدید است،نه فسخ قرارداد و نه افزایش مبلغ.قصد او جدایی هم نیست و فقط از بی‌توجهی به پرداخت آپشن‌های سه گانه به اعضای تیم،برخی اظهارات که ارزش قهرمانی را کم کرده و عدم توجه به شش نوتیس‌اش ناراحت است .

گل‌محمدی کی به دبی رفت؟
روز پنجشنبه باشگاه پرسپولیس به نقل از مدیربرنامه یحیی گل‌محمدی نوشت این مربی در ایران نیست و برای مسافرت به خارج از کشور رفته است. البته تأکید شده گل‌محمدی بدون فسخ قرارداد راهی خارج از کشور شده و همچنان به عنوان سرمربی پرسپولیس شناخته می‌شود. عجیب اینکه شایعاتی پیرامون اقامت یحیی در ویلای اطراف تهران وجود داشت اما این خبر هم تکذیب شد. جالب اینکه در زمان سفر گل‌محمدی هم شبهاتی وجود داشت. در حالی که او دعوت به حضور در جلسه چهارشنبه شب باشگاه را رد کرده بود گفته شد در ایران نیست اما به نظر می‌رسد پنجشنبه به دبی رفته است!

سومین دعوت هم رد شد
در حالی که یحیی گل‌محمدی دو بار دعوت مدیران این باشگاه را رد کرده بود روز پنجشنبه دوباره از او دعوت شد تا در جلسه‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس شرکت کند. کانال پرسپولیس در این خصوص نوشت: «در نشست مدیربرنامه یحیی گل‌محمدی با رضا درویش و پیمان حدادی برای دومین بار از سرمربی تیم دعوت شد تا در نشست هفته آینده هیأت مدیره شرکت کند تا رودررو به بحث و بررسی موضوعات بپردازند که به گفته مدیربرنامه‌های گل‌محمدی، او‌ در مسافرت خارج از کشور‌ به سر می‌برد و موضوعات را به اطلاع سرمربی تیم خواهد رساند.» بعد از این اخبار بود که شنیده شد احتمال بازگشت یحیی ضعیف است و شاید او دیگر به پرسپولیس برنگردد.

گل‌محمدی فردا در جلسه هیأت مدیره
با وجود گمانه‌زنی‌های منفی که احتمال دورتر شدن یحیی از پرسپولیس را قوت می‌بخشید بالاخره بعد از دو روز اخبار حاشیه‌ای و داستان‌های زیادی که درباره قهر و فسخ قرارداد گل‌محمدی شنیده شد دیروز گفته شد قرار شده این مربی امروز (شنبه) به تهران برگردد و فردا (یکشنبه) در جلسه هیأت مدیره باشگاه حاضر شود. با این حال سؤال بزرگ اینجاست که گل‌محمدی در چه صورت راضی خواهد شد سر کارش برگردد و تیم را تمرین دهد؟ آیا او با وعده‌های درویش و هیأت مدیره برای حل مشکلات در آینده‌ای نزدیک که بارها از این دست حرف‌ها شنیده راضی خواهد شد یا اتفاق دیگری رخ می‌دهد؟

جستجو
آرشیو تاریخی