صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

مصاحبه

عاشوری: همیشه در ورزشگاه آزادی اذیت شده‌ایم
نوید عاشوری هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس و اشاره به توپی که ادعا دارند از خط دروازه قرمزها گذشته می‌گوید: «به هر حال همه دیدند که آن توپ گل شد و چیزی که ما را ناراحت می‌کند این است که هر وقت در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس قرار گرفتیم از لحاظ داوری اذیت شدیم و این چیزها ما را ناراحت می‌کند. این اتفاقات یک یا دو بار هم نبوده است و بارها ضرر کردیم. تیم ما نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته است و جوان‌های خوبی به گل‌گهر اضافه شده‌اند که آینده‌دار هستند. ما قطعاً شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و بدون شک تلاش می‌کنیم در پایان لیگ جایگاه خوبی را به دست بیاوریم. همه می‌دانند که چهار تیم بالای جدول و تیم‌هایی مثل مس رفسنجان خیلی هزینه کرده‌اند، ولی با این حال ما دنبال یک جایگاه خوب هستیم.»
او در مورد اینکه چرا در پایان فصل گذشته تصمیم به جدایی از گل‌گهر نگرفت، این طور می‌گوید: «با توجه به حضور مربی خارجی در گل‌گهر تصمیم به ماندن گرفتم و بابت این موضوع خوشحالم. اوزونیدیس مربی خوبی است و دوست دارد تیمش فوتبال بازی کند. من چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم و امیدوارم همه ما فصل خوبی در کنار هم داشته باشیم.»
هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان با اشاره به مصدومیت یاسین سلمانی بازیکن پرسپولیس می‌گوید: «من بابت این اتفاق بشدت ناراحت شــــــــــــــدم. سلمانی فوتبالیست آینده‌داری است و امیدوارم با قدرت برگردد. فکر می‌کنم این بازیکن را یک روز در فوتبال اروپا خواهیم دید.»
 

مریدی: مارتنیس سفارشی عمل نکرد
سینا مریدی بازیکن فولاد خوزستان با اشاره به چمن خوب زمین تمرین و ورزشگاه شهدای فولاد می‌گوید: «در کل فکر کنم در کشور ما 3 یا 4 زمین چمن خوب وجود داشته باشد که یکی از آنها متعلق به باشگاه ما است. این تفاوت کیفیت چمن در روز بازی خودش را نشان می‌دهد اما ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم بهترین بازی را ارائه دهیم. چمن ورزشگاه قایقران، پاس قوامین و... خیلی اوضاع خوبی ندارند هر چند چمن پاس قوامین نسبت به ورزشگاه قایقران بهتر است. این کار تیم ما را در زمین مسابقه سخت می‌کند.»
او درباره کارکردن با مارتنیس می‌گوید: «از روز اول شروع همکاری مارتنیس با فولاد، سرمربی اسپانیایی بازی همه بازیکنان فولاد را فارغ از جوان و با تجربه شخصاً زیر نظر گرفت و اصطلاحاً سفارشی عمل نکرد. این خواسته او بود که شخصاً توانایی و نحوه بازی بازیکنان را زیر نظر بگیرد. برحسب طرز تفکر خودش با بازیکنان کار کند. مارتنیس در حال حاضر با بازیکنان ارتباط خیلی خوبی
دارد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی