صفحات
شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هجده - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

راستی آزمایی  مالی دوباره از استقلال
باشگاه استقلال به سرعت باید صورت‌های مالی خود را که قرار است در اختیار کمیته تعیین وضعیت قراردهد، شفاف کرده و بدهی‌ به بازیکنان خارجی را پرداخت کند. درحال حاضر باشگاه استقلال به سیلوا، آمانوف و ساپینتو بدهی دارد وچنانچه این بدهی‌ها سرموعد مقرر پرداخت نشود، بار دیگر پرونده‌های ارائه شده از سوی باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت وتو خواهد شد و استقلال قادر به حضور درلیگ قهرمانان آسیا نیست. مدیرعامل باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر بارها با قدرت اعلام کرده اجازه نخواهد داد استقلال از آسیا حذف شود اما نباید تردیدی به ذهن راه داد که اگر استقلال حتی یک پرونده باز داشته باشد، با صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه مخالفت خواهد شد وآنگاه دوباره آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهند شد. خطیر باید پرونده‌های جدیدی که برای استقلال ایجاد شده را جدی بگیرد و اجازه ندهد موضوع بدهی‌ها دوباره مانع از حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شود.


زندی در راه تمرین
در روزهای آتی فریدون زندی به تمرین استقلال خواهد رفت. این بازیکن که مدتی در ترکیب استقلال به میدان رفته و جزو بازیکنان مهم فوتبال ایران محسوب می‌شود درآلمان زندگی می‌کند وحتی مربیگری را هم دراین کشوردنبال کرده است. زندی رابطه بسیار خوبی با نکونام دارد که دلیل این روابط نزدیک حضور توأمان در تیم ملی فوتبال ایران است. نکونام سال‌ها نیز با زندی هم تیمی بوده و خاطرات ریز و درشت با این بازیکن سابق تیم ملی کم ندارد.


تلاش برای  اسپانسر پشت پیراهن
باشگاه استقلال تلاش می‌کند برای پشت پیراهن خود نیز اسپانسر جدید پیدا کند. در همین راستا مذاکراتی هم با چند شرکت شده است. مشکلات مالی باشگاه استقلال به نقطه‌ای رسیده که مدیران این باشگاه به دنبال جلب نظر شرکت‌های بیشتر برای دریافت پول بابت تبلیغات محصولات آنها هستند. البته تاکنون تلاش باشگاه استقلال هیچ نتیجه‌ای درپی نداشته است. اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال اگر می‌خواهند به توفیقی دراین راه دست یابند باید رایزنی خود را افزایش دهند تا شاید یک شرکت جدید راضی به دادن تبلیغ به تیم استقلال برای پشت پیراهن شود. لازم به ذکر است که در جلسه اخیر پیشکسوتان با خطیرو نکونام گفته شد که باید اعضایی وارد هیأت مدیره باشگاه استقلال شوند که توانایی جلب اسپانسر و به طورکلی منابع مالی مطلوب را داشته باشند اما تاکنون هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

جستجو
آرشیو تاریخی