صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • منهای فوتبال
  • هانگژو
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • فوتبال ایران
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پانزده - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پانزده - ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۴

خبر و مصاحبه

استعفای سرمربی فقط 48 ساعت دوام داشت
استارت دوباره پورموسوی با استقلال

سیروس پورموسوی که بعد از شکست مقابل پیکان با حضور در نشست خبری از پایان همکاری خود با این تیم و اعلام استعفایش خبر داده بود، بار دیگر با مخالفت مدیران استقلال خوزستان مواجه شد. مدیران استقلال خوزستان که پیش از این دیدار هم از حمایت کامل خود از سرمربی و کادرفنی تیم خبر داده بودند، بلافاصله بعد از این شکست و اعلام استعفای پورموسوی آن را رد کردند و نجفی به عنوان سرپرست باشگاه مدعی شد حمایت آنها به واسطه اعتقاد کامل به شرایط فنی و اخلاقی سرمربی و کادر فنی‌اش تا پایان فصل ادامه‌دار خواهد بود و آنها در کنار هم مأموریت تثبیت جایگاه آبی‌ها در لیگ برتر را دنبال خواهند کرد. اکنون با گذشت ۴۸ ساعت از ماجرای استعفای سیروس پورموسوی و رد آن توسط مدیران باشگاه، سرمربی آبی‌ها به دعوت نجفی و آزاد در ساختمان باشگاه حضور یافت و صحبت‌های خوبی بین طرفین رد و بدل شد تا آنها با روحیه و انگیزه بالاتر و فارغ از حواشی کار را کنار هم دنبال کنند.
 

خوشحالم گل نخوردم
ناصری: جواب منتقدان را دادیم

محمد ناصری دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان می‌گوید: «با توجه به شرایطی که در جدول وجود داشت، هر دو تیم نیاز مبرمی به برد در این بازی داشتند و در مجموع شاهد یک فوتبال پایاپای از سوی پیکان و استقلال خوزستان بودیم. هر دو تیم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتند، ولی خوشبختانه ما در دقیقه 90 به گل رسیدیم تا سه امتیاز شیرین در اهواز بگیریم.» او در مورد پنالتی استقلال خوزستان که توسط رحیم زهیوی هدر رفت، اینطور می‌گوید: «توپ با دست من برخورد کوچکی داشت و سپس به تیر دروازه اصابت کرد. خوشحالم در اولین مسابقه‌ای که در این فصل با پیراهن پیکان به میدان رفتم به برد رسیدیم و گل هم نخوردم. خوشبختانه با این پیروزی جواب منتقدان را دادیم.» ناصری درباره عملکرد تیمش می‌گوید: «تیم ما مستحق این بود که در چند بازی بیشتر امتیاز بگیرد، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. امسال تیم خوبی داریم و در آینده قطعاً وضعیت‌مان بهتر خواهد شد.»
 

صدای برخورد به تیر را شنیدم
فرعباسی: من تور را تکان دادم

حبیب فرعباسی دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد پیروزی تیمش مقابل شمس‌آذر می‌گوید: «ما در نیمه اول فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی در نیمه دوم 10 نفره شدیم و از طرفی وزش باد هم علیه ذوب‌آهن بود که این کار ما را سخت‌تر کرد. اگر 10 نفره نمی‌شدیم قطعاً عقب‌نشینی نمی‌کردیم، ولی مهم سه امتیاز شیرینی بود که بیرون از خانه گرفتیم تا خودمان را به بالانشین‌ها نزدیک کنیم.» او درباره صحنه‌ای که بازیکنان شمس‌آذر اعتقاد داشتند توپ وارد دروازه شده می‌گوید: «در آن صحنه خودم صدای برخورد توپ به تیر دروازه را شنیدم و بعد از شیرجه زدن نمی‌خواستم به میله داخل دروازه برخورد کنم، به همین دلیل دستم را به تور زدم و در واقع من تور را تکان دادم. اگر توپ به تور برخورد کرده بود قطعاً با آن شتاب به زمین برنمی‌گشت.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی