صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • منهای فوتبال
  • هانگژو
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • فوتبال ایران
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و سیزده - ۱۵ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و سیزده - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

انتقاد عجیب از پرسپولیس در پرونده لوکادیا
امان از این جذب فالوور

یکی از کارشناسان حقوقی که پیش‌تر با باشگاه پرسپولیس همکاری داشته می‌گوید در پرونده لوکادیا اگر فسخ غیرمجاز تلقی شده باشد لوکادیا و تیم چینی باید قطعاً محروم می‌شدند و ظاهراً باشگاه فقط اضافه پرداختی و جریمه‌اش را طلب کرده است. در واکنش به این ادعا ،امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفته: جالب است افرادی خود را در فضای مجازی به عنوان افراد مشرف به مسائل حقوقی معرفی می‌کنند و درباره این پرونده هم اظهارات غیرواقع داشتند که وقتی با ارتباط‌ها به مجموعه پرسپولیس ورود کرده بودند تا مطرح شوند، باعث ناکامی‌های حقوقی باشگاه شدند. مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه هم در استوری اینستاگرامی نوشته: عده‌ای منتظرند به خاطر کاری به باشگاه حمله و از آن انتقاد کنند. بعضی به اصطلاح کارشناس حقوقی که به موفقیت باشگاه در پرونده لوکادیا ایراد می‌گیرند، خودشان در زمانی که در باشگاه حضور داشتند، حتی از نوشتن یک لایحه عاجز بودند و پرونده‌هایشان به دلیل ایراد شکلی رد شده بود. حقوقی‌ها می‌دانند ایراد شکلی یعنی چی. امان از این جذب فالوور!
 

تیپ پرسپولیس پاییزی شد

با خنک شدن هوای تهران در هفته دوم مهرماه تیپ بازیکنان و کادر فنی سرخ‌ها در جریان تمرینات این تیم پاییزی شد. از روز پنجشنبه بازیکنان پرسپولیس در تمرین از البسه آستین بلند استفاده کردند. همچنین اعضای کادر فنی بادگیرهای مشکی رنگ به تن کرده بودند تا برعکس فصول قبل این بار البسه گرم بموقع در اختیارشان قرار داده شود. پیش‌بینی می‌شود از بازی فردا مقابل گل‌گهر هم کیت‌های تیم پرسپولیس آستین بلند باشد هر چند بیشتر بازیکنان عادت دارند از کیت آستین کوتاه استفاده کرده و زیر آن بلوز استرچ بپوشند.


بادامکی سرمربی نونهالان می‌شود؟

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیروز در ورزشگاه شهید درفشی‌فر حضور یافت و پس از بازدید و جلسه با رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس، دیدار دربی نوجوانان پایتخت را به نظاره نشست. در جریان این حضور، مدیرعامل پرسپولیس از بخش‌های مختلف مجموعه شهید درفشی‌فر بازدید به عمل آورد. همچنین در جلسه با بازیکنان تیم امید که در خوابگاه مجموعه حضور دارند، در خصوص مسائل و مشکلات آنها گفت‌وگو شد. پس از آن نیز جلسه‌ای در خصوص مسائل مختلف تیم‌های پایه پرسپولیس با محسن خلیلی برگزار شد .پس از بازدید و جلسه مدیرعامل با رئیس آکادمی و بازیکنان، ایشان در کنار حسین بادامکی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، بازی دربی نوجوانان پایتخت را از نزدیک به نظاره نشست. به نظر می‌رسد حضور حسین بادامکی در این بازی و در کمپ پایه‌های پرسپولیس بی‌دلیل نباشد. از آنجایی که شرایط تیم نونهالان پرسپولیس در هفته‌های گذشته خوب نبوده احتمال مربیگری بادامکی در این تیم و کنار رفتن مسعود زارعی وجود دارد. بادامکی رابطه خوبی با محسن خلیلی مدیر آکادمی پرسپولیس دارد و چند فصل با او همبازی بوده است.
 

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی