صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • منهای فوتبال
  • هانگژو
  • ورزش جهان
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • فوتبال ایران
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و دوازده - ۱۳ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و دوازده - ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

مستند جنجالی زندگی‌نامه ستاره سابق فوتبال انگلیس منتشر شد

عصبانیت و اشک بکام در مقابل یک سؤال


دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال انگلیس، در گفت‌و‌گویی که اخیراً از او در مستند زندگی‌نامه‌اش منتشر شده به شایعاتی که در مورد ارتباط او با یکی از دستیارانش به نام ربکا لوس وجود داشت، پاسخ سیاستمدارانه‌ای داد.
این مستند که از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود سر و صدای زیادی در آمریکا و انگلیس به راه انداخته و البته طرفداران زیادی نیز داشته است.
ویکتوریا بکام همسر 49 ساله دیوید نیز در این مستند نشان داد که همچنان تمایلی ندارد که در مورد ماجرای خیانت احتمالی همسرش صحبت کند و باز هم در این مورد سکوت کرد.
این شایعات در سال 2003 منتشر شد، زمانی که دیوید بکام از انگلیس به اسپانیا رفت تا در رئال‌مادرید کهکشانی بازی کند. در آن زمان گفته شد که زنی به نام ربکا لوس که دستیار بکام در امور روابط عمومی بود با او در رابطه بود و همین موضوع حتی ممکن بود ازدواج این بازیکن را تحت تأثیر قرار دهد.
عواقب آن ماجرا و ترکش‌هایی که دیوید در آن زمان متحمل شد، یکی از موضوعاتی است که در مستند بکام به آن پرداخته شده است. در این مستند جودی جیمز که یک متخصص در زمینه زبان بدن است گفته که متوجه عصبی شدن و نگرانی بکام از صحبت در مورد این موضوع شده است.
این خانم گفت که دیوید در زمان صحبت در مورد شایعاتی که در مورد خیانتش مطرح شد هیچ تماس چشمی با مصاحبه‌گر نداشت و نگاهش به دور بوده و زمان شروع به صحبت نیز نفس عمیقی کشیده و در مورد ابراز کلمات خود با آهستگی و با دقت این کار را انجام می‌داده است.
جودی جیمز همچنین گفت که دیوید در نهایت احساساتی شد و در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود، گفت: «من و همسرم مثل دو مبارز هستیم و در هر زمانی که لازم باشد برای یکدیگر می‌جنگیم.»
این متخصص زبان بدن همچنین گفت که عصبانیت در چشمان دیوید بکام در هنگام صحبت در این ماجرا کاملاً واضح بود بویژه زمانی که گفت: «مواجه شدن با این داستان‌های وحشتناک بسیار سخت بود.»
در عین حال از نظر این متخصص، ویکتوریا بکام قدرت خود را در کنترل احساساتش نشان داده و در حرف‌های او در همان زمان نیز می‌شد متوجه درایت او شد. جیمز در این مورد گفت: «به نظر می‌رسید که او کاملاً از این موضوع ناراحت و آزرده شده است اما همچنان ترجیح می‌دهد که در این مورد حرفی نزند و حرف‌هایش را پیش خودش نگه دارد.»
از نظر او دیوید بکام پاسخ سیاستمدارانه‌ای به سؤال در مورد شایعات مربوط به خیانت خودش در سال 2003 داده است: «این اتهامات باعث شد که دیوید جوابی کاملاً سیاستمدارانه بدهد. او سعی کرد کاملاً آرام و بادقت حرف بزند. وقتی او می‌گوید داستان‌های وحشتناک کاملاً عصبانیت را می‌توان در چشمان او دید. وقتی از او سؤال شد که چطور مقابل آن شایعات و آن فضا دوام آورد، دیوید باز هم سعی می‌کند نگاه مستقیمی به مصاحبه‌گر نداشته باشد و با تکان دادن سر می‌گوید نمی‌دانم. لب‌هایش را جمع می‌کند و پشت سرش را می‌خاراند که نشان از سرگردانی او در این مورد می‌دهد. بعد هم که در مورد همسرش و مبارز بودن او حرف زد اشک در چشمانش جمع شد و بعد هم شانه‌هایش را بالا انداخت و لبخند زد تا احساساتی کاملاً متفاوت را در یک لحظه از خود نشان دهد.»
این مستند چهار قسمتی به زندگی حرفه‌ای و شخصی دیوید و ویکتوریا بکام می‌پردازد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی