دلیل دعوای بکام و فرگوسن فاش شد

در سال 2003 و کمی پیش از اینکه بکام راهی رئال مادرید شود، تصویری از بریدگی بالای چشم چپ بکام، در رسانه‌های انگلیسی پخش شد. این زخم پس از باخت 2-0 منچستر مقابل آرسنال در دور پنج جام حذفی، توسط فرگوسن به وجود آمده بود، اما حالا بکام از این موضوع پرده برداشته و اعلام کرده که خود او نیز مقصر بوده است. این ستاره انگلیسی در مصاحبه با مستند تازه منتشر شده نتفلیکس به نام  بکام در این باره گفت: «ما به داخل رختکن رفتیم و رئیس بسیار عصبانی بود. می‌توانستم این را در چهره‌اش ببینم و وقتی این چهره او را می‌دیدید، دوست نداشتید نزدیک او شوید. باور کنید این حالت چهره فقط مخصوص خود اوست. او عصبانی بود و در حال بد و بیراه گفتن بود، من به سمت رئیس برگشتم و گفتم «نه» و بعد از آن نیز کلمه بدی گفتم. سپس چهره او تغییر کرد و من با خودم گفتم واقعاً نباید آن حرف را می‌زدم. فکر کنم حرف‌های رکیک زیادی به زبان آوردم.»
فرگوسن درباره تصاویر منتشر شده از بکام که صورتش را بانداژ کرده بود، گفته بود: «فکر می‌کنم که آن اتفاق برای کنترل صحنه بود و حتی یک بخیه هم لازم نبود.»
بکام چندی بعد از آن از منچستریونایتد جدا شد، هر چند در این مستند ادعا کرد که نمی‌خواسته از منچستر جدا شود و در این باره گفت: «آنجا خانه من بود. رابطه من و رئیس همیشه خاص بود. تنش‌هایی را داشتیم اما هنوز هم عاشقش هستم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی