صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • هانگژو
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نه - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نه - ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

مصاحبه و خبر


سؤال جالب مدیرعامل خیبر
کمالوند: کی گفته داوری به سود ما است؟
فراز کمالوند مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد درباره اتفاقات دیدار نیمه‌تمام تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و داماش گیلانیان می گوید: «‌ما دخل و تصرفی در این اتفاقات نداشتیم. بازی به سود ما دنبال می‌شد و دوست داشتیم که این دیدار ادامه پیدا کند. اتفاقات خوبی درون زمین رخ نداد، اما باید بدانیم این حوادث در همه جای فوتبال ایران وجود دارد. بهتر است فکری اساسی شود تا دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.» او در مورد اینکه عوامل باشگاه داماش گیلانیان پس از دیدار با خیبر مدعی شدند تصمیمات داوری به سود شاگردان مهاجری گرفته می‌شود، این‌طور می‌گوید: «‌خداداد افشاریان اخیراً اعتراف کرد که گل سالم خیبر مقابل مس سونگون گرفته نشد و در هفته اول باید یک پنالتی مسلم به سود ما اعلام می‌شد. پس داوری چگونه به سود ماست؟ اگر این اشتباهات رخ نمی‌داد، چقدر جدول لیگ یک تغییر می‌کرد؟»
کمالوند درباره تعویق هفته ششم لیگ برتر که موجب انتقادات زیادی میان مربیان شده، می‌گوید: «‌هرگاه تیم‌ها شکل می‌گیرند، بازی‌ها تعطیل می‌شود و این تعطیلی‌ها به تیم‌ها لطمه می‌زند. امسال لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو را داریم که تازه بازی‌های تیم ملی هنوز آغاز نشده است. شاید هم کاری از دست سهیل مهدی (مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ) برنمی‌آید و با توجه به برگزاری بازی‌های آسیایی نمی‌توان کار دیگری انجام داد.»
 

مالک داماش همچنان پیگیر اشتباهات حیدری
چرا مسئولان خیبر به رختکن داوران رفتند؟
ناصر زحمتکش مالک باشگاه داماش گیلانیان درباره رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پرونده دیدار نیمه‌تمام تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و داماش گیلانیان که با برتری 3 بر صفر خیبر همراه شده، می‌گوید: «‌این رأی براساس گزارش ناظران و داور صادر شد و نمی‌توان به آن خُرده گرفت. در دیدارهای نیمه‌تمام، نتیجه بازی به سود تیمی می‌شود که باعث بروز حاشیه شده است. متأسفانه این بهانه را دادیم و اگر نیمکت‌نشینان ما به زمین نمی‌رفتند، این اتفاقات نمی‌افتاد. خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران گفته بود که من بابت صحبت‌هایم اظهار ندامت کرده‌ام، اما چنین کاری انجام ندادم! من از داور عذرخواهی نکردم و فقط گفتم نیمکت‌نشینان داماش اجازه ورود به زمین را نداشتند. این داور (میثم حیدری) طی 9 ماه گذشته، در سه برهه زمانی هر کدام به مدت چهار هفته محروم شده است. به افشاریان گفتم روی این داور ذهنیت وجود دارد که شاید باز هم اتفاقاتی به سود خیبر رخ دهد. شکی در اشتباه نیمکت‌نشینان نیست، اما چرا وقتی داوران از زمین خارج شدند، مدیرعامل و مالک باشگاه خیبر به رختکن داوران رفتند؟ این مسائل باعث ایجاد شائبه می‌شود.» زحمتکش اشتباهات داوری را بخشی از بازی خواند: «داوران ما زحمت می‌کشند، اما اشتباهات مکرر این داور برای خیبر و نادیده گرفتن این اشتباهات شائبه‌برانگیز است.»
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی