کره شمالی می‌تواند ژاپن را اذیت کند

عنایتی: تیم هنگ‌کنگ با مقدماتی المپیک متفاوت است


حریف تیم امید در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو هنگ‌کنگ است و به نظر می‌رسد که حریف آسانی برای شاگردان عنایتی باشد. هنگ‌کنگ در گروه C قرار داشت که بعد از کناره‌گیری سوریه و افغانستان فقط دو تیم داشت و آنها با شکست سه بر یک مقابل ازبکستان به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رسیدند. هنگ‌کنگ در یک هشتم نهایی موفق شد فلسطین را با یک گل ببرد تا حریف ایران شود.
تیم امید در مقدماتی المپیک با امید هنگ‌کنگ همگروه بود که سه بر صفر به پیروزی رسید. انتظار می‌رود که اسکلت تیم هنگ‌کنگ در بازی‌های آسیایی هانگژو با تیم امید این کشور یکی باشد، هرچند رضا عنایتی معتقد است که آنها با تیم بهتری به چین سفر کرده‌اند.
سرمربی تیم امید گفت: «هنگ‌کنگ با تیمی که همه از مسابقات انتخابی المپیک به ذهن دارند متفاوت است. همه تیم‌های حاضر در این مسابقات از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند و فقط ۳-۲ تیم با نفرات زیر ۲۳ سال به هانگژو آمده‌اند. دیدار فوق‌العاده حساسی با هنگ‌کنگ داریم. تیم هنگ‌کنگ تیم متفاوتی است و با بازیکنان خوب خود به هانگژو آمده است. ما هم به جای ۳ بازیکن بزرگسال، بنابر شرایط ایجاد شده نتوانستیم بیشتر از ۲ بازیکن
بیاوریم.»
تیم امید در صورت برد هنگ‌کنگ در نیمه‌نهایی با برنده بازی ژاپن – کره شمالی روبه‌رو می‌شود. ژاپن روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی دارد، ولی عنایتی معتقد است که سامورایی‌ها کار آسانی نخواهند داشت: «کره شمالی واقعاً تیم قدرتمندی است و خیلی می‌تواند ژاپن را اذیت کند. هرچند همه فکر می‌کنند ژاپن برنده است و در صورت صعود ما از یک چهارم به این تیم می‌خوریم، اما با توجه به ذهنیت خود من طبق اتفاقاتی که در بازی‌های کره شمالی افتاد، حس می‌کنم حریف ساده‌ای نباشد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی