صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • هانگژو
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشت - ۰۸ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشت - ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

مصاحبه و خبر

زامهران: مقابل الهلال حق اشتباه نداریم

حسین زامهران هافبک تیم فوتبال نساجی درباره پیروزی تیمش مقابل بمبئی سیتی هند می‌گوید: «ما برای شروع لیگ قهرمانان آسیا لحظه شماری می‌کردیم و بازی آسانی هم نداشتیم. آنها 6 بازیکن خارجی داشتند و دیگر بازیکنان این تیم هم ملی‌پوش بودند ولی خدا را شکر که اولین گام را محکم برداشتیم. این را هم بگویم که امکانات حریف ما هم نشان می‌داد که هندی‌ها برای آینده سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در فوتبال پیشرفت کنند.» او با اشاره به بازی تیمش مقابل الهلال عربستان این طور می‌گوید: «مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در لیگ قهرمانان افتخارات زیادی دارد و ستاره‌های گرانقیمتی هم جذب کرده است. قطعاً بازی سختی خواهیم داشت ولی ما هم نساجی هستیم و می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم. در بازی اول، تیم نوبهار از الهلال امتیاز گرفت و ما هم امیدوار به امتیاز گرفتن هستیم، فقط باید مقابل آنها بدون اشتباه و با تمرکز بالا بازی کنیم. البته این باعث خوشحالی است که ستاره‌هایی مثل رونالدو، نیمار، بنزما و... به ایران می‌آیند. به هرحال برای صعود اصلاً ناامید نیستیم ولی قطعاً بازی‌های سختی داریم.»

 
شهرداری همدان منتقل نمی‌شود

عباس صوفی رئیس هیأت فوتبال همدان با حمایت از تیم شهرداری این شهر می‌گوید: «تیم شهرداری مورد حمایت همه‌جانبه اهالی فوتبال بویژه هیأت فوتبال استان همدان است و هرگز اجازه خروج این تیم را نخواهیم داد. شهرداری تیم اصیل و با ریشه فوتبال همدان است و بیشتر بازیکنان این تیم از آکادمی باشگاه و به صورت اصولی و با آموزش از پایه به تیم بزرگسالان راه یافته‌اند. این تیم به مربیان و بازیکنان بومی همدان بها داده و بسیاری از آنها از این تیم ‌به سطح بالای فوتبال کشور معرفی شده‌اند و اکنون برخی از همین بازیکنان در لیگ برتر فعالیت دارند.»

 
تدبیر مرد پرتغالی  برای الاتحاد
چالش بزرگ مورایس

پس از یک فصل تجربه اتفاقاتِ متفاوتِ حضور در فوتبال ایران، این موضوع که سپاهان با مورایس در دومین سال حضور این مربی در رأس کادر فنی‌اش شروع خوبی داشته باشد، قابل انتظار بود. اما اینکه آنها بتوانند از هر 4 مسابقه ابتدایی خود که دو تای آنها هم مقابل تراکتور و استقلال بود، با پیروزی خارج شوند، چندان محتمل به نظر نمی‌رسید. شرایط برای سپاهان رؤیایی آغاز شد و پیش رفت، اما به یکباره قوانین جدید مربوط به سقف بودجه این تیم پرافتخار فوتبال ایران را به گوشه رینگ برد و آنها در اولین مصاف آسیایی در حالی مقابل نیروی هوایی عراق تن به تساوی 2 بر 2 دادند که نشانی از آن تیم منسجم لیگ برتر در آنها دیده نمی‌شد. سپاهان 2 روز دیگر در یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف الاتحاد با تمامی ستارگان بین‌المللی‌اش برود و باید دید مورایس پس از تساوی طلایی‌پوشان در عراق مقابل نیروی هوایی، چه تغییری در شرایط تیم و شاگردانش ایجاد کرده است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی