بازی‌های آسیایی هانگژو

اتفاقات مهم روز دوم

ووشو- شهربانو منصوریان نماینده وزن 60- کیلوگرم ساندا زنان ایران به مصاف گوزل رحمدوفا از ترکمنستان رفت و توانست در کمتر از یک دقیقه حریفش را ناک‌اوت کند و راهی مرحله نیمه‌نهایی این وزن شود. منصوریان با این برد نیز مدال برنز خود را قطعی کرد.
 هندبال- تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در این مسابقات با نتیجه 33 بر 21 مقابل ژاپن شکست خورد.
 تنیس روی میز- تیم ملی مردان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی رفت و مقابل این حریف با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.
 والیبال- تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی در سه گیم متوالی مقابل قطر به پیروزی رسید و راهی فینال این مسابقات شد.
 دوچرخه سواری- فرانک پرتوآذر بانوی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در بخش کوهستان با حریفانش رقابت کرد. او در این رقابت به مقام سوم دست یافت و صاحب مدال ارزشمند برنز شد. این اولین مدال دوچرخه‌سواری بانوان ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی است که توسط پرتوآذر به دست آمد.
 قایقرانی - در رویینگ چهار نفره بانوان، تیم ایران با ترکیب فاطمه مجلل، نازنین ملایی، مهسا جاور و زینب نوروزی به مقام دوم رسید و پس از تیم چین، صاحب مدال نقره شد.
 تکواندو- مهدی حاجی‌موسایی در دیدار نهایی وزن 58- کیلوگرم به مصاف جون جانگ از کره‌جنوبی رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید.   مبینا نعمت‌زاده در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف ژینگ گو از چین رفت و در دو راند متوالی مغلوب حریف چینی شد و به مدال برنز رسید.
 شمشیربازی- علی پاکدامن در جمع 16 بازیکن برتر با نفر دهم این جدول «شین چن پنگ» از چین روبه‌رو شد و 15 بر 8 باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. محمد رهبری نیز در دیدار نیمه‌نهایی برابر اوه سان گوک از کره‌جنوبی با نتیجه 15 بر 11 شکست خورد و به مدال برنز دست یافت.

جستجو
آرشیو تاریخی