صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و پنج - ۰۴ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و پنج - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

دو مصدوم پرسپولیس به الدحیل می‌رسند؟
وضعیت مبهم دانیال و ترابی

جدا از میلاد سرلک که با دریافت کارت قرمز در دیدار با النصر بازی مقابل الدحیل را از دست داد، پرسپولیس سه بازیکن مصدوم دارد که ظاهراً یکی از آنها قطعاً به دیدار با حریف قطری نخواهد رسید. مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری بازیکنانی هستند که در بازی با النصر مصدوم شدند. کادر پزشکی برنامه ویژه‌ای برای این سه بازیکن در نظر گرفته تا آنها بتوانند مقابل الدحیل تیمشان را همراهی کنند چرا که سرخ‌پوشان برای اینکه بتوانند شانس صعود داشته باشند باید مقابل الدحیل امتیازات خود را جمع‌آوری کنند.
مهدی ترابی از ناحیه مچ پا مصدوم است و دانیال اسماعیلی‌فر با مشکل همسترینگ دست و پنجه نرم می‌کند. این دو بازیکن درمان خود را طبق برنامه پیش بردند و قرار است همراه تیم به قطر بروند. گفتنی است دانیال یکشنبه شب با تیم تمرین کرد اما از زمان بازگشت ترابی خبری نیست. امیری اما از ناحیه همسترینگ مصدوم است و به احتمال فراوان تا چهار هفته دیگر قادر به همراهی سرخ‌پوشان نیست. با این حال این روزها کادر پزشکی مهم‌ترین یار یحیی مقابل الدحیل خواهند بود. گفته می‌شود امیری در هفته اول آبان ماه در دسترس خواهد بود.

 
خبر امیدوارکننده برای پرسپولیس
الدحیل اخراجی داد و باخت

الدحیل یکشنبه شب در دیداری از هفته چهارم لیگ ستارگان میهمان الغرافه قطر بود. شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ توسط محمد مونتاری به گل رسیدند تا نیمه نخست را با همین یک گل پیروز شوند. در نیمه دوم اما شاگردان پدرو مارتینز خیلی زود و در دقیقه ۴۷ توسط یاسین براهیمی بازی را به تساوی کشاندند. روبن سمدو مدافع الدحیل در دقیقه ۶۵ کارت قرمز دریافت کرد تا کار برای تیمش سخت و سخت‌تر شود.
یوهان بولی در دقیقه ۷۶ گل دوم الغرافه را زد و معز علی در دقیقه 4+90 گل تساوی را زد تا الدحیل ۱۰ نفره از شکست بگریزد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۱۰+۹۰ یاسین براهیمی گل سوم تیمش را زد تا سه امتیاز مهم به الغرافه برسد. الغرافه با این برد ۱۰ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت و الدحیل با هفت امتیاز در رتبه چهارم باقی ماند.

 
نگاه الهلال و الدحیل به ورزشگاه شهید کاظمی

عصر امروز پرسپولیس و نساجی در مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.
این مسابقه از ساعت 17 در ورزشگاه شهید کاظمی که ظاهراً زمین چمن به مراتب مناسب‌تری نسبت به ورزشگاه آزادی دارد برگزار خواهد شد ضمن اینکه حتماً حواس کادر فنی هر دو تیم جمع خواهد بود تا به بازیکنان خود سفارش کنند مراقب ساق پای بازیکنان حریف باشند.
نساجی برای میزبانی از الهلال عربستان آماده می‌شود و پرسپولیس برای تقابل با الدحیل در دوحه تدارک می‌بیند. به طور حتم اگر نمایندگان الهلال و الدحیل بتوانند از این بازی اطلاعاتی به دست آورند در آنالیز حریفان خود استفاده خواهند کرد و به همین خاطر احتمالاً اخبار دقیقی درباره اتفاقات این مسابقه و ترکیب دو تیم از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر نخواهد شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی