صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

عیادت هاشمی از خسروی‌وفا
کیومرث هاشمی روز گذشته از محمود خسروی‌وفا عیادت کرد. روز گذشته کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان از محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک عیادت کرد. خسروی‌وفا چند روزی است به دلیل کسالت در بیمارستان بستری است. بازی‌های آسیایی هانگژوی چین آغاز شده است و باید دید که آیا بیماری اجازه می‌دهد رئیس کمیته ملی المپیک عازم چین شده و کاروان ورزش ایران را در این آوردگاه بزرگ همراهی کند یا بیماری مانع حضور او در این رویداد خواهد شد. در این دیدار وزیر ورزش وجوانان برای خسروی‌وفا‌ طلب سلامت و عافیت از پروردگار کرد. هاشمی روز گذشته با رأی مجلس وزیر ورزش و جوانان شد.
 

اعزام ملی‌پوشان کاراته به تورنمنت مارسی
نمایندگان کاراته ایران جهت حضور در مسابقات مارسی دیروز تهران را به مقصد فرانسه ترک کردند. رقابت‌های مارسی فرانسه یکی از تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی در رشته کاراته است که ملی‌پوشان کشورمان با حضور درآن می‌توانند شرایط خود را در رنکینگ جهانی ارتقا دهند. معصومه محسنیان، سوده خلیلی، زهرا علیزاده، حنانه صالحی، مبینا کاویانی و لیلا برجعلی دربخش بانوان، همین‌طور ذبیح‌الله پورشیب، بهنام دهقان‌زاده، علی مسکینی، پوریا اقدسی، مهدی کیانی، امیررضا برزویی، مهدی شهگل، سامان عدالتی، امیرحسین فداکار، علیرضا اکبری، علیرضا حیدری، صالح اباذری، مهدی عاشوری، محمود نعمتی ومعید محمد مقضی در بخش مردان ملی‌پوشانی هستند که به این تورنمنت اعزام می‌شوند. سیده ستاره موسوی، فاطمه قاسمی، مهدی احمدی و سعید فرخی اعضای کادرفنی تیم اعزامی را تشکیل می‌دهند. مسابقات کاراته بین‌المللی مارسی طی سه روز جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.
 

ژیمناست ایران لایسنس گرفت
محمدرضا خسرونژاد، ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان، درفهرست لایسنس فدراسیون جهانی قرار گرفت. مهدی الفتی و محمدرضا خسرونژاد از ژیمناست‌های حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو هستند که تا چند روز قبل با مشکل نداشتن لایسنس روبه‌رو بودند. هفته گذشته سرمربی تیم ملی اعلام‌ کرده بود که مشکل لایسنس این دو ورزشکار حل شده است اما نام آنها در سایت فدراسیون جهانی اضافه نشده بود. چند روز قبل لایسنس الفتی در لیست فدراسیون جهانی اضافه شد و روز گذشته نیز لایسنس خسرونژاد در این سایت به‌روز شد. اکنون لایسنس الفتی تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵ یعنی تا ۲۱ شهریور ۱۴۰۴ و خسرونژاد نیز تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۴ اعتبار دارد. این دو ژیمناست در بازی‌های آسیایی در کنار سایر ملی‌پوشان در بخش تک‌وسیله مسابقه می‌دهند و از شانس‌های کسب مدال هستند. اعتبارسنجی ورزشکاران باید با ارسال پیام از طریق ایمیل فدراسیون ایران به فدراسیون جهانی انجام شود که هنوز ایمیل فدراسیون در اختیار رئیس سابق این فدراسیون است. پیش‌تر این دو ژیمناست‌ با وجود حضور در بازی‌های دانشجویان جهان به دلیل نداشتن لایسنس نتوانستند رقابت کنند. مهدی احمدکهنی، مهدی الفتی، محمدرضا خسرونژاد و محمدرضا حمیدی اعضای تیم ملی ژیمناستیک ایران در بازی‌های آسیایی هستند که روز قبل عازم این رقابت‌ها شدند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی