صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۲

نقد ماجدی به اتفاقات رخ داده در زمان حضور کریس در تهران

نمی‌توان مانع عشق مردم به رونالدو شد!

ایمان گودرزی
روزنامه‌نگار
حضور رونالدو در ایران چند روزی است که سرتیتر تمام خبرگزاری‌های ایرانی و خارجی است.
استقبال بزرگی که از او از فرودگاه تا محل اقامتش شد باعث شد که اکثر رسانه‌های جهان در مورد استقبال بی‌نظیر ایرانیان از کریستیانو رونالدو صحبت کنند. در این میان بی‌نظمی‌هایی نیز وجود داشت که با نگاهی به سابقه حضور چهره‌های بزرگ در دیگر نقاط جهان متوجه می‌شویم که این هرج و مرج‌ها به صورت نسبی در همه جا وجود دارد و خواهد داشت. از نظر میرشاد ماجدی این اتفاق به عشق و علاقه مردم به این بازیکن برمی‌گردد و نمی‌توان جلوی آن را گرفت.
 
این عشق است، عشق!
ماجدی در مصاحبه‌ای در مورد میزبانی کشورمان از بازی بزرگ پرسپولیس و النصر و همچنین ستاره‌های بزرگی مانند رونالدو، اظهار داشت: «در رسانه‌ها دیدم برخی با مردم هم‌عقیده هستند که خوشحالی آنها خوب است. به سراغ چیزی رفتند که دوست دارند. برخی گفتند این چه وضعی است که به دنبال اتوبوس راه بیفتند ولی نمی‌توانید عشق را با چیزی مقایسه کنید. هر کسی می‌گوید چرا این مردم رفته‌اند و حمله کرده‌اند آنها عاشق فوتبال نیستند. باید در بطن مردم باشید و عشق و علاقه‌شان را ببینید. همین اتفاق برای تیم‌های بزرگ کشورمان مثل استقلال و پرسپولیس در شهرهای استان‌های مختلف می‌افتد. علاقه‌مند هستند و می‌آیند ببینند. وظیفه ما است و باید تدابیری را به وجود بیاوریم که بیایند و با سهولت این ستاره‌ها را ببینند. یادمان نرود اولین حضور بازیکن بزرگ جهان رونالدو در ایران است. فکر می‌کنم پیام‌های خوبی برای ما داشت که برای حضور ستاره‌های بزرگ دیگر برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.»
 
ناهماهنگی باشگاه و تیم امید دلیل اصلی ناکامی است!
میرشاد ماجدی در خصوص حذف تیم ملی المپیک کشورمان از مرحله مقدماتی المپیک پاریس اظهار داشت: «30 سال پیش من بازیکن تیم المپیکی بودم که بعد از انقلاب اولین تیم بود و باید در مسابقات 92 بارسلون شرکت می‌کرد. همین اتفاقات و اختلافاتی که بین مسئولین و مدیران بود باعث شد تیم ما صعود نکند. معضل و مشکل تیم ملی المپیک این است که بازیکنان اکثراً در باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی بازی می‌کنند. باشگاه هزینه کرده و می‌خواهد بهترین استفاده را از بازیکنش داشته باشد اما خارج از فیفادی باید مسابقات امید برگزار شوند لذا کشمکش بین بازیکنان و باشگاه‌ها وجود دارد و نمی‌گذارد کار به خوبی جلو برود. دومین مسأله مهم این است که تیم امید را یک شبه یا چند ماهه نمی‌توان تشکیل داد. نیاز به یک پروسه چهار ساله دارد که تغییر مربی و بازیکنان را نداشته باشیم. باید در سنین پایین‌تر حداقل دو سال پایین‌تر کار را شروع کنیم تا برای المپیک بعدی با سن لازم شرکت کنیم. این مسائل دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد. با این حال انسان به امید زنده است و باید به آینده توجه کنیم.»
عضو هیأت رئیسه فدراسیون در مورد طولانی شدن انتخابات هیأت فوتبال استان تهران، گفت: «منتظر اعلام دقیق هستیم که تاریخ را اعلام نکرده‌اند. من هم به عنوان یک کاندید منتظرم اعلام تاریخ شود. نمی‌توانم در مورد روند و اجرای کار صحبت کنم. ان‌شاءالله مسئولان این صحبت‌ها را بشنوند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی