صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

سنگ تمام 200 نفری برای پرسپولیس

بعد از استقبال عجیب و غریب از رونالدو و النصر و اتفاقاتی که در این زمینه رخ داد، برخی هواداران پرسپولیس با ابراز تأسف از تنها ماندن تیم‌شان قرار گذاشتند برای حمایت از پرسپولیس قبل از این مسابقه مهم به هتل محل اقامت سرخ‌ها بروند. همین مسأله باعث شد دوشنبه شب جمعیتی حدوداً 200 نفری در هتل پارسیان آزادی جمع شده و از پرسپولیس حمایت کنند. جالب اینکه دیروز هم تعدادی از هواداران مقابل هتل پرسپولیس حاضر شده و با شعارهایی از تیم محبوب‌شان حمایت کردند.

 
النصر به خودت نگیر!

استقبال ویژه و صحنه‌های عجیبی که در فرودگاه و مقابل هتل اسپیناس پالاس رقم خورد باعث شد باشگاه النصر عربستان در اکانت رسمی خود با انتشار تصاویری به خودش بنازد. جالب اینکه در یکی از کپشن‌ها، النصری‌ها با اشاره به این استقبال عظیم نوشته بودند: «اینها خریدنی نیست» تا به نوعی به الهلال رقیب دیرینه‌شان کنایه بزنند اما واقعیت اینکه همه می‌دانند آن جمعیت گسترده تنها برای استقبال از کریستیانو رونالدو جمع شده بود و النصری‌ها نباید این استقبال را به خودشان می‌گرفتند.

 
خستگی، دلیل لغو تمرین النصر

در حالی که ابتدا اعلام شد استقبال پرشور ایرانی‌ها از کریس رونالدو و ازدحام جمعیت مقابل هتل محل اقامت النصر دلیل لغو تمرین این تیم بوده اما کاسترو سرمربی پرتغالی این تیم گفت: من تمرین را تعطیل کردم چون بازیکنانم خیلی خسته بودند. 12 بازیکن ملی‌پوش داشتیم و این بازیکنان 2 روز پیش هم در لیگ عربستان بازی کرده بودند. البته عدم برگزاری تمرین اصلی قبل از بازی خلاف مقررات است و برای النصر جریمه نقدی به همراه خواهد داشت اما سرمربی پرتغالی به خاطر خستگی بازیکنانش قید تمرین را زد و طبیعتا رقم جریمه هم برای باشگاه پولدار النصر چیزی نیست.

 
 اقدام برای دریافت ویزای قطر

پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا باید دوشنبه 10 مهرماه روبروی الدحیل قرار بگیرد. این بازی در دوحه برگزار می‌شود و از یکی دو روز قبل باشگاه پرسپولیس اقدامات اولیه برای دریافت ویزای اعضای کاروانش را آغاز کرده است. معمولاً سفر تیم‌های ایرانی به قطر بدون مشکل بوده و انتظار می‌رود پرسپولیس به راحتی ویزای کل اعضای تیم را دریافت کرده و بدون مشکل راهی این سفر شود.
 

امیدها و نوجوانان پرسپولیس در صدر

از بین تیم‌های پایه پرسپولیس در این فصل تیم‌های امید و نوجوانان عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و هر دو تیم صدرنشین هستند. تیم امید از 9 بازی 23 امتیاز گرفته و بالاتر از پیکان و استقلال صدرنشین است. تیم نوجوانان هم دو روز قبل سایپا را شکست داد و اختلافش با این تیم را به 6 رساند. در نقطه مقابل تیم جوانان پرسپولیس در رده هفتم جدول قرار دارد و فاصله‌ای 7 امتیازی با صدر گرفته است. تیم نونهالان پرسپولیس هم بدترین نتیجه را در بین تیم‌های پایه گرفته و از 9 بازی فقط 9 امتیاز اندوخته است تا در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی