تارتار: تعطیلات برای ما بد نبود

مهدی تارتار درباره تقابل تیمش با پیکان اینطور حرف می‌زند: «مثل همه بازی‌ها، بازی سختی داریم. تیم پیکان، بسیار جوان و دونده است که بیرون از خانه باختی نداشته است. البته اینجا انزلی است و کار برای همه تیم‌ها سخت‌تر است. باید برای پیروزی پا به پای بازیکنان جوان پیکان بدویم و بجنگیم و از تجربه بیشترمان استفاده کنیم. اگر به تمام نکاتی که در تمرینات بررسی کردیم، توجه کنیم و کم اشتباه باشیم، می‌توانیم پیکان را شکست بدهیم.این نقطه عطفی برای ما خواهد بود؛ اگر می‌خواهیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم، باید برنده باشیم و اگر می‌خواهیم کماکان نگران باشیم، امتیاز از دست می‌دهیم. بنابراین کاملاً بر ارزش این سه امتیاز واقف هستیم و مثل همیشه با تمام توان بازی می‌کنیم. دست تک تک هواداران را به گرمی می‌فشارم و از آنها می‌خواهم مثل همیشه ما را تنها نگذارند و یار و همراه ما باشند.»
سرمربی ملوان درباره تأثیر تعطیلات روی شرایط تیمش معتقد است: «به هر حال این موضوع تأثیرگذار است اما با توجه به اینکه تیم ما دیر تشکیل شده بود و نیاز داشتیم که کارهای بدنی بیشتری کنیم و هماهنگ شویم، برای ما بد نشد. ضمن اینکه چه در رده باشگاهی و چه در تیم ملی، بحث ملی مطرح است و باید احترام بگذاریم و اولویت همیشه با بازی‌های ملی است. با توجه به اینکه ما چند مصدوم هم داشتیم، این وقفه خیلی برای ما بد نشد و توانستیم بیشتر همدیگر را بشناسیم و تمرینات بیشتری انجام بدهیم. بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم و هدف‌مان این بود که در آن مسابقات از همه نفرات استفاده کنیم و کاملاً بچه‌ها را بشناسیم. برای بازی آماده هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و دلچسب، سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.»
او درباره غایبان ملوان برای دیدار با پیکان و همچنین جذب بازیکن جدید توسط این باشگاه می‌گوید: «ما یکی دو مصدوم داریم که هنوز وضعیت‌شان مشخص نیست و باید بررسی شود. در این تعطیلات توانستیم از چند بازیکن خوب بهره ببریم که اجازه بدهید بعد از بازی درباره آنها صحبت کنیم. قبل از بازی دوست نداریم خیلی از نکات را بگوییم؛ بازی مهمی داریم و ان‌شاءالله بعد از بازی همه چیز مشخص می‌شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی