صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و دو - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

خمس: به تعطیلات عادت ندارم

پاکو خمس درباره بازی با هوادار اینطور حرف می‌زند: «تراکتور شرایط خوبی دارد. ما که از کشور دیگری آمده‌ایم، به تعطیلی‌های پی در پی لیگ عادت نداریم. سعی می‌کنیم تعطیلات را با تمرینات و استراحت پشت سر بگذاریم. تمرینات خوبی داشتیم. دو برد پشت سر هم اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش داده و فردا بازی سختی داریم.»
سرمربی اسپانیایی در خصوص ممنوعیت حضور تماشاگران در دیدار با هوادار، معتقد است: «نمی‌دانم چرا گاهاً بازی‌ها بدون حضور هواداران برگزار می‌شود. به همین دلیل در این خصوص صحبت نمی‌کنم.» او اشاره‌ای به شناختش از هوادار دارد: «دیدار سختی خواهد بود. هوادار تیم جنگنده‌ای است و با نفرات زیاد به خوبی دفاع می‌کند. می‌خواهیم فوتبال خوبی انجام داده و نهایت تلاش‌مان را بکنیم. رقیب به خوبی توپ را از خط دفاع به حمله انتقال می‌دهد و عملکرد خوبی روی ضربات کاشته دارد. ما باید با حداقل اشتباه، تمرکز بالا و سریع تصمیم گرفته و اجازه ندهیم تیم رقیب روزنه‌های دفاعی‌اش را ببندد. ما باید بازی فوق‌العاده‌ای انجام دهیم.»

 
فکری: برای قهرمانی نمی‌جنگیم

محمود فکری، درباره وضعیت هوادار اینطور حرف می‌زند: «نمی‌دانم برای بازی مقابل تراکتور وضعیت تیم ما به چه شکلی است. اولین تیم بودیم که تمرینات را با برنامه شروع کردیم، اما لیگ برتر با تأخیر ۱۰ روزه شروع شد و بعد بازی اصفهان هم یک روز زودتر انجام شد. بعد از ۴ هفته لیگ تعطیل شد و بی‌برنامگی به تیم ضربه زد. این اتفاقات کار ما را خراب کرد. ما روی یک برنامه کارمان را انجام دادیم. مدیر باشگاه سرمربی را انتخاب کرد و من هم برنامه‌ام را دادم ولی تاریخ شروع بازی‌ها تغییر کرد. این عقب افتادن و جلو افتادن‌ها کار را سخت می‌کند. بعد از 4 مسابقه در شرایط بازی قرار گرفتیم که لیگ تعطیل شد و هر چقدر هم از سرپرست تیم برای شروع لیگ می‌پرسیدیم خبر نداشت و تاریخ حدودی را به ما می‌گفت و ما هم روی همان تاریخ حدودی استراحتی به بازیکنان دادیم و بعد یکباره زمان بازی‌ها را 28 و 29 شهریور اعلام کردند. با توجه به اینکه فکر می‌کردیم بازی‌ها 7 و 8 مهر ماه آغاز می‌شود استراحت به بازیکنان داده بودیم. با تراکتور بازی داریم و مسابقه هفته آینده ما با استقلال لغو شده است که این مسأله روی روند کیفیت تیم تأثیر می‌گذارد و آسیب‌پذیری و خستگی بازیکنان را به دنبال دارد.» او درباره بازی مقابل تراکتور می‌گوید: «تراکتور هم تیمی مردمی و خوب است که در دو بازی اول فصل نتیجه نگرفته است اما بعد دو برد آورد که نشان داد می‌تواند مدعی باشد. بازی سختی با این تیم داریم که امیدوارم بازیکنان ما در شرایط خوب خودشان باشند و تمام تلاش‌شان را انجام بدهند و ان‌شاءالله بتوانیم در این بازی امتیاز بگیریم و نیم نگاهی به سه امتیاز بازی هم داریم تا خودمان را در موقعیت جدول بهتر کنیم. ما برای قهرمانی بسته نشدیم و برای اینکه میانه جدول را برای خودمان بگیریم کافی است. برای این چند بازی سخت برنامه‌ریزی خوبی داریم تا امتیاز لازم را بگیریم. البته به شرطی که برنامه کلی داشته باشیم و فوتبال‌مان را به سمت حرفه‌ای شدن پیش ببریم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی