گزارش و خبر

بمبئی سیتی صفر - نساجی 2
تاریخ‌سازی در اولین بازی آسیایی
27 شهریور 1402 – ساعت: 30/ 17
ورزشگاه: شری شیو چاتراپاتی - لیگ قهرمانان آسیا
ترکیب نساجی ایران: محمدرشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند (احمد موسوی 69)، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سید‌محمداحسان حسینی، اسماعیل بابایی (مهرداد عبدی 69)، محمود قائدرحمتی، حسین زامهران (فرشید اسماعیلی 38)، مهرداد عبدی، محمدرضا عباسی (مهجوری 84)، محمدرضا آزادی (علی داوران 84)
نساجی در اولین بازی آسیایی‌اش در تاریخ لیگ قهرمانان خوش درخشید. دقیقه 34 پس از رد و بدل شدن چند توپ پشت محوطه جریمه بمبئی، زامهران با یک پاس در عمق فوق‌العاده احسان حسینی را تک به تک کرد و این بازیکن با تمرکز بالا و فریب دروازه‌بان بمبئی تک به تک را به گل تبدیل کرد. دقیقه 62 فرشید اسماعیلی بازیکن تازه‌وارد نساجی روی سماجتی که داشت توپ را از بازیکن بمبئی گرفت و با ارسال یک پاس فوق‌العاده کات‌بک آزادی را در فرصت گلزنی قرار داد و این بازیکن با یک بغل پا دروازه بمبئی را فرو ریخت.


تغییر احتمالی روی نیمکت
مس مربی جدید می‌خواهد
هرچند هفته اول با یک برد ارزشمند خارج از خانه برای مس کرمان همراه بود اما در ادامه این تیم طی دو هفته اخیر با دو شکست به کار خود پایان داده تا ناامیدی بار دیگر به اردوی نارنجی‌پوشان بازگردد و آنها بار دیگر خاطرات حسرت چند ساله عدم صعود به لیگ برتر و تداوم حضور در لیگ یک را در ذهن مرور کنند. شکست مقابل خوشه طلایی اتفاقی نبود که حتی بدبین‌ترین هوادار مس کرمان آن را پیش‌بینی کرده باشد و نماینده ساوه که به دلیل مشکلات فراوان در هفته گذشته حتی شرایط حضور مقابل رقیب خود را به دست نیاورده بود، یک باخت تلخ را به شاگردان محمودنیا تحمیل کرد تا عرصه خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد به سرمربی نارنجی‌پوشان تنگ شود و عصبانیت و گلایه تند مدیران جدید تیم را نیز در پی داشته باشد. در شرایطی که قرار بود بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم به آنها پرداخت شود، به واسطه شکست مس، این موضوع منتفی شد ‌و مدیران تیم تصمیم گرفتند در شرایط کنونی پرداختی به اعضای تیم نداشته باشند تا اولین شوک را به آنها وارد کنند. با این حال گفته می‌شود این پایان ماجرا نخواهد بود و احتمالاً باید شاهد تغییراتی روی نیمکت مس کرمان نیز بود .

جستجو
آرشیو تاریخی