حسن یزدانی استرس دارد

عباس حاج‌کناری
پیشکسوت کشتی
توانایی‌های حسن یزدانی هیچ نیازی به تعریف و تمجید ندارد اما اعتقاد دارم به حدی به او فشار وارد می‌کنیم که نمی‌تواند از توانایی‌اش به بهترین شکل ممکن استفاده کند.
در همین مسابقاتی که برگزار شد هم نشان داد که هیچ چیزی کمتر از رقبایش ندارد و فقط تیلور است که می‌تواند ترمز او را بکشد البته آن‌ هم با اما و اگر است.
متأسفانه اتفاق بدی در رسانه‌‌ها رخ می‌دهد و مدام درباره کشتی یزدانی با تیلور حرف می‌زنند. کل ۳۶۵ روز سال در این خلاصه‌ شده که با تیلور چه می‌کنی؟ در حالی که این حرف زدن‌ها و پرداختن‌ها به این کشتی فقط فشار را روی حسن یزدانی زیاد می‌کند.
نباید توانایی‌های یزدانی را به یک مسابقه گره زد. واقعاً او کشتی‌گیر فوق‌العاده‌ای است و توانمندی خود را بارها قبل از این ثابت کرده بنابراین باید اجازه داد او راحت مقابل تیلور کشتی بگیرد. اعتقاد دارم مسائل جانبی به حدی افزایش پیدا کرده که یزدانی تمام توانایی‌اش را نمی‌تواند ارائه بدهد.
در نقطه مقابل تیلور آرامش دارد چرا که می‌داند با یک مسابقه قرار نیست تمام مشکلات را برطرف کند. مهم‌ترین کار گرفتن استرس از یزدانی است اما این استرس در تمام سال و اردوها او را درگیر کرده و یک‌شبه هم رفع نمی‌شود.
در حالی‌ که باید با تزریق آرامش به او این اجازه را داد که او بهترین عملکردش را ارائه بدهد حالا می‌خواهد با برد همراه باشد و یا شکست به دنبال داشته باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی