روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان

دلخوش به نبود باروفس

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر دیروز در بلگراد آغاز شد و این مسابقات تا سه روز دیگر هم ادامه دارد. در روز دوم این رقابت‌ها کشتی‌ اوزان ۷۹، ۹۲، ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم برگزار می‌شود.
در وزن ۵۷ کیلوگرم میلاد والی‌زاده روی تشک می‌رود.
جوانی که حتی در تیم ملی جوانان هم نفر اول نبود اما حالا در ترکیب تیم ملی بزرگسالان به میدان رفته است.
میلاد با رومانی شروع می‌کند اما در ادامه باید با برنده آذربایجان و آمریکا مسابقه بدهد. زائور اوگویف روس در گروه او قرار دارد.
در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی باید به میدان برود. او یکی، دو جین رقیب نامدار دارد. از کایل دایک و زائوربک سیداکوف گرفته تا فرانک چامیزو و ختاگ تسابلوف همه از مدعیان درجه یک این وزن هستند. کار برای یونس سخت است اما وقتش رسیده تا رنگ مدال‌های برنزش را تغییر بدهد.
یونس با عمر پاشا شروع می‌کند اما در گروهش هم عبدالرحمن اف ازبک حضور دارد و هم سیداکوف روس که نشان از قرعه سخت یونس دارد.
در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی حضور دارد؛ کسی که دو فینال را به جردن باخته و حال وقتش رسیده که در غیاب جردن به مدال طلا برسد‌. دور اول استراحت و در ادامه با برنده رمضان ساری از ترکیه و یوتا میتا از ژاپن مسابقه می‌دهد اما کار آنجا سخت می‌شود که عثمانوف روس هم در گروهش قرار دارد.
آخرین نماینده ایران در روز دوم امیرعلی آذرپیرا است. جوانی که قرار است ورق را به نفع ایران برگرداند. بعید است که زاهید والنسیا لقمه گلوگیری برای او باشد اما در ادامه نورماگمدوف آذربایجانی را در پیش دارد که عبور از او آسان نیست.

 

جستجو
آرشیو تاریخی