صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و هشت - ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و هشت - ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر و مصاحبه

محکومیت سه باشگاه خوزستانی

بر اساس اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال سه باشگاه خوزستانی در دسته‌های مختلف با محکومیت‌هایی مواجه شده‌اند. سه باشگاه استقلال خوزستان، استقلال ملاثانی و خلیج فارس ماهشهر به پرداخت مبالغی به نفرات سابق خود محکوم شدند.  حکام کمیته تعیین وضعیت به شرح ذیل روی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته است:
با توجه به شکایت رضا منصوری از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. در پی شکایت امین کعبی از باشگاه استقلال ملاثانی، کمیته وضعیت با توجه به قرار عدم استماع دعوی امین کعبی به طرفیت باشگاه استقلال ملاثانی حکم صادر کرد. در پرونده شکایت عباس طهماسبی از باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 900 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 41 میلیون و 420 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 
کامیابی‌نیا پا به توپ شد

کمال کامیابی‌نیا که پس از دوران پرافتخار در پرسپولیس در تابستان امسال از این باشگاه جدا شد و به ذوب‌آهن پیوست، در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانست برای سبزپوشان اصفهانی به میدان برود، اما حالا به ترکیب این تیم اضافه شده و در دسترس محمد ربیعی قرار گرفته است. کامیابی‌نیا که به‌خاطر مصدومیت در دوران آماده‌سازی پیش‌فصل از لیست ذوب‌آهن خارج شد و پس از پایان نقل و انتقالات به‌عنوان سهمیه آزاد فیفا قراردادش مجدداً در سازمان لیگ به ثبت رسید، در فاصله یک هفته تا نخستین بازی رسمی خود برای باشگاه جدیدش، در یک دیدار تدارکاتی به کار گرفته شد. هافبک با‌تجربه ذوب‌آهن دیروز در مسابقه تدارکاتی تیمش مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به میدان رفت و عملکردش در میانه زمین برابر نماینده آسیایی ایران مؤثر بود و نگذاشت بازیکنان حریف در خط میانی کاری از پیش ببرند. کمال کامیابی‌نیا که آمادگی بدنی خود را به دست آورده، در دیدار تدارکاتی مقابل نساجی نشان داد در شرایط فنی خوبی به سر می‌برد و می‌تواند مهره کلیدی برای محمد ربیعی در ادامه فصل و دیدار هفته پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان باشد.

 
درخواست تراکتور برای تغییر ساعت بازی

باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان دیدار با هوادار شد. رسانه رسمی باشگاه تراکتور نوشت: «پیرو توافق دو باشگاه و در راستای پاسخ به مطالبه بحق هواداران برای پخش زنده دیدار دو تیم هوادار و تراکتور و تطبیق با برنامه پخش زنده شبکه ورزش، باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان برگزاری این بازی از ساعت 18:30 به ساعت 18 شد.» دیدار دو تیم هوادار و تراکتور از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر، چهارشنبه 29 شهریورماه در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی