صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و هفت - ۲۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و هفت - ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

از شایعه پیشنهادهای دیگر و درخواست بالاتر تا مخالفت همسر مهاجم اکوادوری

کایسدو هم پرسپولیس را قال گذاشت؟

در حالی که طی آخرین ساعات روز یکشنبه اینطور به نظر می‌رسید که  کار پیوستن فیلیپه کایسدو مهاجم 35 ساله اکوادوری به پرسپولیس تمام شده اما به یکباره از صبح دیروز جهت اخبار طوری برگشت که به نظر می‌رسد بعد از این همه گزینه که هر کدام بنا به دلایلی رد شدند، این مهاجم هم بعد از توافق اولیه با پرسپولیس، باشگاه و کادر فنی را قال گذاشته است.
این اتفاق در حالی رخ داد که در ساعت بامدادی گفته می‌شد کایسدو پیش‌قرارداد الکترونیکی که باشگاه برایش ارسال کرده را پذیرفته است.
دیروز دلیل زیادی برای احتمال عقب‌نشینی این مهاجم اکوادوری مطرح شد که مسئولان پرسپولیس مسأله مخالفت همسرش را تأیید کردند .دیروز تا حوالی ساعت 18 هم ماجرای پیوستن کایسدو به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما سیر اخبار از ساعات پایانی یکشنبه تا عصر دیروز اینطور نشان می‌داد که احتمال منتفی شدن حضور کایسدو در تهران بیشتر از پیوستنش به پرسپولیس است.
مسیر اخبار را مرور کنید:
ساعت 8 و نیم یکشنبه: ویدیوی مربوط به حضور کایسدو در بازی چند سال قبل با پیراهن الجزیره مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی در فضای مجازی چرخید. در این ویدیو به هواداران پرسپولیس یادآوری شد که  کایسدو مقابل استقلال یک پاس گل داده و یک گل هم زده که البته گلش آفساید اعلام شد و پذیرفته نشد.
ساعت 23 و 7 دقیقه یکشنبه: «فلیپ کایسدو» مهاجم پیشین تیم‌های منچسترسیتی، مالاگا، لوانته، لوکوموتیو مسکو و لاتزیو ایتالیا پس از توافق بر سر مبلغ انتقال به پرسپولیس قرارداد داخلی خود را به مدت دو فصل با این باشگاه امضا کرد. مهاجم ۳۵ ساله اهل کشور اکوادور قرار است تا پایان هفته به تهران بیاید تا تمرینات خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه رقابت‌های لیگ برتر زیر نظر یحیی گل‌محمدی آغاز کند.
ساعت صفر بامداد دوشنبه: انتشار ویدیوی تمرینات اختصاصی کایسدو در فضای مجازی هواداران پرسپولیس را امیدوار کرد چرا که به نظر می‌رسید این مهاجم از نظر بدنی آماده است و مشکلی ندارد. در عین حال ویدیوی گل‌هایش مقابل تیم ملی آرژانتین، بارسلونا و یوونتوس در فضای مجازی چرخید تا هواداران پرسپولیس به او امیدوار شدند.
ساعت 1 بامداد دوشنبه: بر اساس اعلام یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس، پس از توافق صورت گرفته، باشگاه پرسپولیس قرارداد همکاری را برای کایسدو ارسال کرده و در انتظار امضای قرارداد از سوی او است تا در ادامه مقدمات حضور او در ایران را فراهم کند.
ساعت 11 و 30 دقیقه دوشنبه: این بازیکن اکوادوری با رقمی در حدود 600 هزار دلار به پرسپولیس خواهد پیوست اما مسئولان این باشگاه برای ترغیب او جهت عقد قرارداد پیشنهاد خوبی به این بازیکن داده‌اند. مدیران پرسپولیس قصد دارند مبلغ 150 هزار دلار به عنوان آپشن در قرارداد کایسدو قرار دهند تا این بازیکن را برای عقد قرارداد ترغیب کنند.
ساعت 13 و 20 دقیقه دوشنبه: باشگاه پرسپولیس با کایسدو بر سر مسائل مالی و دیگر مسائل به توافقات کلی دست یافته است و اکنون در انتظار پاسخ نهایی این مهاجم اکوادوری است. باشگاه پرسپولیس حتی پیش قرارداد تنظیم شده را نیز برای این بازیکن ارسال کرده اما کایسدو در حال مشورت با خانواده و نزدیکان خود است تا در صورت مثبت بودن همه چیز، قرارداد خود با سرخپوشان را امضا کند.
ساعت 14 و 20 دقیقه دوشنبه: از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که در صورت عدم توافق بین فیلیپه کایسدو و باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به سراغ گزینه آلترناتیو خود یعنی اسحاق بلفیضل الجزایری خواهد رفت. این بازیکن هم سابقه بازی در اینتر، پارما، وردربرمن، هوفنهایم و هرتابرلین را داشته و فصل قبل در الغرافه قطر توپ می‌زد.
ساعت 14 و 48 دقیقه دوشنبه: خبرها درباره کایسدو مثبت نبود و گفته شد شاید کایسدو امضا نکند و البته خبری از گزینه دیگر نباشد. ظاهراً آلترناتیوی به عنوان مهاجم آزاد باکیفیت که با سقف قرارداد و بودجه پرسپولیس سازگار باشد عملاً موجود نیست. این یک حقیقت تلخ است. شاید کایسدو هم به‌رغم اینکه ۳۵سال سن دارد بخاطر اینکه در مارکت مهاجم نوک آزاد و کیفی کم است پیشنهادهایی بهتر دارد که امضا نکرده یا منتظر آنهاست و یا اصلاً این ارقام را نمی پسندد. برخی می‌گویند او برای آمدن به ایران تردیدهایی دارد.
ساعت 15 و 10 دقیقه دوشنبه: انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام کایسدو نشان می‌داد کار پیوستن او به پرسپولیس تمام شده و قرارداد بسته است. در این استوری کایسدو کلمه (DONE) و ایموجی همکاری و قلب قرمز را به کار برده بود اما بعداً مشخص شد این صفحه اینستاگرام اصلاً متعلق به او نیست.
ساعت 16 و 40 دقیقه دوشنبه: در حالی که فیلیپه کایسدو با پرسپولیس به توافقات نهایی دست پیدا کرده اما شنیده می‌شود همسر این بازیکن اکوادوری با حضور او در این تیم مخالف است. همسر او ماریا گارسیا، مدل اسپانیایی و اینفلوئنسر است که از سال 2015 با کایسدو ازدواج کرده و آنها یک فرزند دختر هم دارند.
ساعت 17 دوشنبه: از کایسدو هیچ خبری نشده. می‌گویند او و ایجنت ایتالیایی‌اش یکشنبه شب دو روز فرصت خواسته‌اند در حالی که پرسپولیس باید دیروز کار را نهایی و امروز اسامی را ضمن تست پزشکی و ثبت قرارداد ویرایش کند. باشگاه علاوه بر انتظار برای خبری از کایسدو روی آلترناتیوها متمرکز شده است.

ZOOM
آخرین زمان ویرایش لیست نهایی
19:30 دقیقه امروز به وقت تهران!
تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا یک هفته قبل از اولین بازی خود در مرحله گروهی فرصت دارند تا فهرست بازیکنان خود را ویرایش کرده و به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع دهند. بازی پرسپولیس – النصر سه‌شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد و پرسپولیس تا امروز عصر فرصت دارد تا لیست نهایی را به ای اف سی ارائه دهد. این در حالی است که تا عصر دیروز و 24 ساعت قبل از این مهلت قانونی تکلیف مهاجم خارجی سرخ‌ها که قرار است دست یحیی را در لیگ قهرمانان بگیرد مشخص نشده بود. باشگاه پرسپولیس اعلام کرد آخرین فرصت ارسال فهرست نهایی تیم ساعت 19 و 30 دقیقه امروز خواهد بود و اگر باشگاه نتواند قبل از این ساعت با مهاجم جدیدی قرارداد ببندد کار تمام است

جستجو
آرشیو تاریخی