صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و چهار - ۱۸ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و چهار - ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

نیمکت‌نشینی ملی‌پوشان پرسپولیسی در بلغارستان
بازی تیم ملی مقابل بلغارستان در حالی برگزار شد که از 5 ملی‌پوش پرسپولیس در این مسابقه دو نفر در ترکیب اصلی بودند که علیرضا بیرانوند در همان اوایل مسابقه مصدوم و تعویض شد و مرتضی پورعلی گنجی تا پایان در میدان ماند. این اتفاق در حالی رخ داد که مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری سه بازیکن دیگر پرسپولیس که کل نیمه دوم در حال گرم کردن بودند اصلاً به میدان نرفتند. باید دید در بازی با آنگولا از این بازیکنان استفاده خواهد شد یا نه.
 

بازی با النصر در آزادی رسمی شد
روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً اعلام کرد بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در کشور تیم‌های میزبان برگزار خواهد شد و بدین ترتریب دیدار پرسپولیس و النصر قطعاً در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پرسپولیس اولین تیمی است که میزبان یک تیم عربستانی خواهد بود. سرخ‌پوشان پایتخت روز 28 شهریورماه از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یاران کریستیانو رونالدو خواهند رفت. همچنین پرسپولیس دوشنبه، شش آذر، در ورزشگاه الاول پارک، برای اولین بار از سال 2015 به عربستان می‌رود و باید در ریاض میهمان تیم رونالدو و مانه باشد. این دیدار هم ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می‌شود.


افشای وام 61 میلیارد تومانی
طبق اعلام رسمی بانک مرکزی دستگاه‌های اجرایی ۲۹ هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام گرفته‌اند که در بین آنها یکی از بانک‌های عامل کشور در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ مبلغ ۶۱۷,۵۳۱,۸۹۰,۰۰۰ ریال معادل ۶۱ میلیارد و ۷۵۳ میلیون و ۱۸۹ هزار تومان به شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس وام تخصیص داده است که این مبلغ در چهار بازه زمانی مختلف در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. این مبلغ در حالی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است که رضا درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان مدعی شده بود پرداختی اخیر ۱۰ درصدی به اعضای تیم بابت قراردادهای فصل جاری آنها را به واسطه برداشت ۳۵ میلیارد تومانی از درآمد حاصل از فروش سهام اولیه باشگاه انجام داده است.
 

پرسپولیس امروز تعطیل است
سرخپوشان پایتخت که روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم سپیدرود رشت رفته بودند، دیروز در قالب دو گروه به ریکاوری و برنامه‌های تاکتیکی پرداختند. بازیکنانی که در دیدار مقابل سپیدرود رشت به میدان رفته بودند، ریکاوری و در بخشی نیز به تنیس‌فوتبال پرداختند که یحیی گل‌محمدی و سیدجلال حسینی هم در کنار بازیکنان پا به توپ شدند و کری‌خوانی جالب توجهی نیز در این قسمت از تمرین شکل گرفته بود. سایر بازیکنان هم که بازی نکرده بودند و یا کمتر به میدان رفته بودند زیر نظر کادر فنی به مدت ۷۰ دقیقه به تمرینات مختلف روی آوردند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، ارسال‌های بلند و شوتزنی به سمت دروازه در دستور کار بود. ملی‌پوشان کماکان غایب تمرینات هستند. طبق برنامه کادر فنی، بازیکنان پرسپولیس امروز استراحت می‌کنند و از روز یکشنبه تمرینات خود را مجدداً از سر خواهند گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی