صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و یک - ۱۲ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و یک - ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

نامه به بانک کوالالامپور برای طلب170 میلیاردی
باشگاه پرسپولیس 7/ 2 میلیون دلار بابت نایب قهرمانی و همچنین حدود 700 هزار دلار برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2020 و 2021 در خزانه کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد اما به دلیل پایبندی این نهاد به تحریم‌های بین‌المللی و همچنین ممانعت بانک‌های مالزیایی برای ارتباط با بانک‌های ایرانی، هنوز به دست این باشگاه نرسیده است. رضا درویش ضمن تشکر از وزارت خارجه درباره جلساتی که برگزار شده گفته هفته گذشته وزیر خارجه رفتند مالزی و یکی از مفادی که بررسی کردند این بود که بانک‌های مالزی حاضر نیستند پاداش ما را جابجا کنند. در آن جلسه صحبت شد و نامه باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ارائه شد تا ببینیم به کجا خواهد رسید.البته بعید است پرسپولیس همچنان به این رقم هنگفت دسترسی داشته باشد و احتمالاً قرمزها فعلاً باید منتظر وصول طلب 170 میلیاردی خود بمانند.

 
پرسپولیس مشکل ثبت بازیکن ندارد
باشگاه پرسپولیس برای خالی کردن لیست بازیکنان بزرگسال و جذب مهاجم جدید تصمیم گرفت با موافقت یحیی گل‌محمدی، نام مهدی عبدی را از فهرست خارج کند و این بازیکن را به‌صورت قرضی راهی تراکتور کند. فرشید طاهری، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره گفته: «لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس الان جای خالی دارد و در بحث بودجه هم با توجه به اینکه مهدی عبدی را به تراکتور منتقل کردند، سقف بودجه مالی آنها هم مقداری جا دارد و مشکلی برای جذب مهاجم جدید طبق یک بودجه مشخص ندارند و باید دید مهاجمی که می‌خواهد بخرد بودجه‌اش اجازه می‌دهد یا خیر.»
 

بازی تدارکاتی با تیم پیوس
سپیدرود در مسیر آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ دسته دوم، یک دیدار تدارکاتی با پرسپولیس در نظر گرفته است و قرار است بعد از پایان مرخصی شاگردان یحیی گل‌محمدی این جدال در استادیوم شهید کاظمی برگزار شود. سپیدرود رشت این فصل با فرشاد پیوس در لیگ دسته دوم به دنبال صعود به لیگ آزادگان خواهد بود؛ مأموریتی که یک بار آقای گل اسبق فوتبال ایران و پرسپولیس موفق به انجام آن شده بود.

 
پرسپولیس: حق پخش نهایی نشده
پس از انتشار خبرهایی مبنی بر تصویب اختصاص حق پخش تلویزیونی به باشگاه در برنامه هفتم توسعه، مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه بورس در این خصوص از باشگاه پرسپولیس توضیح خواست.  که این باشگاه جواب داد: «به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشرشده در پایگاه خبری خبرگزاری تسنیم مبنی بر تصویب حق پخش فوتبال در مجلس به استحضار می‌رساند پیرو مصاحبه ریاست محترم فدراسیون فوتبال مبنی بر تصویب حق پخش تلویزیونی ورزش کشور در برنامه هفتم توسعه کشور توسط کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پاسخ توضیحات درخواستی آن مدیریت محترم به پیوست حضورتان ارسال می‌گردد. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی