بازدید دبیرکل کمیته المپیک از تمرین امیدها

هاشمی: امیدواریم بعد از 20 سال یک اتفاق جدید بیفتد

سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو به‌ همراه نصرالله سجادی، مشاور عالی رئیس کمیته از تمرین تیم فوتبال زیر ۲۳ سال بازدید کرد.

عنایتی: زمان زیادی از دست رفته
غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: «زمان زیادی از دست رفته و شرایط تیم‌های ما با توجه به همگروهی با تیم ملی ازبکستان سخت است اما به هماهنگی نیاز داریم و تلاش می‌کنیم از پس این یک ماه سختی که پیش روی ما است، بربیاییم.»
 
هاشمی: امیدواریم بعد از 20 سال اتفاق جدیدی بیفتد
مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه تمرین گفت: تیم آماده است. هرچند به سختی بچه‌ها جمع شدند و دوره آمادگی طولانی نداشتند، اما به نظر می‌رسد که باید امیدوارم باشیم. وی تصریح کرد: «در بازی‌های آسیایی هم امیدواریم بعد از 20 سال یک اتفاق جدید بیفتد. هر چند خیلی‌ها به این تیم امید نداشتند. کمیته ملی المپیک نیز از روزی که سرپرست تیم و عنایتی انتخاب شدند به‌طور ویژه کنارشان بوده. اعتبارات مختصری هم تصویب کردیم. امکاناتی مانند کیف و کفش و پول توجیبی را هم توزیع کردیم. یک قول‌هایی را هم رئیس کمیته ملی المپیک برای بردها داد که صلاح نیست اینجا مطرح کنم. به هر حال تیم امید محبوبیت خاصی در کشور دارد. امیدواریم دوستان با تمام توان تلاش کنند تا اتفاقات خوبی بیفتد و بعد از 20 سال در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شویم و بعد از 50 سال بتوانیم کسب سهمیه داشته باشیم. به تلاش این بچه‌ها امید داریم.» بخش عمده نگرانی‌ها به مدیریت تیم امید و عدم ثبات در کادرفنی بازمی‌گردد. دبیرکل کمیته ملی المپیک در واکنش به طرح این موضوع توضیح داد: «در مسائل فنی کمیته فنی ورود و دخالتی ندارد. فقط اسمش تیم امید است و ما هم حمایت می‌کنیم. هر نتیجه‌ای بگیریم، باید یک برنامه 8 ساله تعریف کنیم و در طول 4 و 8 سال آینده امیدوار باشیم. در کمیته هم کادر جدید کمتر از 11 ماه است که مستقر شده، ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی