صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

808 میلیارد درآمد، 810 میلیارد هزینه
طبق نامه باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در دو سال مالی اخیر حدود 247 میلیارد تومان از درآمدهای عملیاتی، 350 میلیارد تومان از افزایش سرمایه نقدی، 177 میلیارد تومان از تسهیلات بانک شهر و 34 میلیارد و 200 میلیون تومان از سود سپرده‌های بانکی خود منابع مالی به دست آورده است (در مجموع حدود 808 میلیارد و هفتصد میلیون تومان). بر اساس همین سند، مصارف پرسپولیس در دو سال مالی اخیر نیز 410 میلیارد تومان برای پرداخت قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی، 49 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پرداخت حقوق و هزینه‌های اداری، 250 میلیارد میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کوتاه مدت بانکی و 100 میلیارد تومان هم پرداخت بدهی‌های سنواتی بوده است که در مجموع رقم 810 میلیارد تومان را تشکیل می‌دهد.


سهمیه تیم ملی؛ 5 به جای 10
در حالی که گفته می‌شد 10 بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت خواهند شد و در واقع از 10 بازیکن پاسپورت خواسته شده است اما تنها 5 نفر از این تیم در لیست نهایی امیر قلعه‌نویی جای گرفتند. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وحید امیری، میلاد سرلک و مرتضی پورعلی‌گنجی 5 بازیکنی هستند که باشگاه پرسپولیس هم با انتشار تصاویرشان به آنها بابت حضور در تیم ملی تبریک گفت. شیرین‌ترین خبر در بین لیست بازیکنان پرسپولیسی حضور میلاد سرلک در اردوی تیم ملی بود که باعث شد مشکل او برای ادامه همراهی با پرسپولیس تا آخر فصل حل شود اما لیست اخیر تیم ملی یک خبر تلخ هم برای یک پرسپولیسی داشت و همانطور که گمانه‌زنی می‌شد کنعانی‌زادگان به خاطر درگیری و اخراج در بازی فینال کافا دعوت نشد.
 

گل‌محمدی و تشکر از میزبانی اهواز
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی با فولاد از میزبانی اهوازی‌ها و باشگاه فولاد تشکر کرد و به خاطر تقدیری که از او صورت گرفت برای باشگاه سابقش سنگ تمام گذاشت. این تعریف و تمجید در حالی صورت گرفت که در دقایق مختلفی از بازی از سوی سکوها انواع و اقسام اشیا از بطری‌های بزرگ گرفته تا قوطی و ... به سمت زمین پرتاب می‌شد و حتی یک بار باعث شد با اعتراض بیرانوند به این مسأله بازی برای لحظاتی متوقف شود!
 

پرسپولیس یک اخراج و پنالتی طلبکار شد
پرسپولیس در حالی در اهواز مقابل فولاد برنده شد که برعکس بازی با ذوب‌آهن اتفاقات داوری علیه این تیم بود. طبق نظر کارشناسان داوری در دقیقه ۵، هافبک فولاد با کف استوک به پای مسعود ریگی زد که داور باید به دلیل خطای شدید، هافبک فولاد را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد اما داور تصمیم به چنین کاری نگرفت و حتی به بازیکن تیم میزبان کارت زرد هم نداد. همچنین کمک داور اول بازی در دقیقه ۲۲ به اشتباه آفساید محمد عمری را در موقعیتی مناسب گرفت و در پرچم زدن عجله کرد. در دقیقه 90 بازی هم مدافع فولاد پای شهاب زاهدی را زد و داور باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می‌کرد اما در این صحنه حسن اکرمی به اشتباه ادامه بازی اعلام کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی