صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود - ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

طلب 643 هزار دلاری پرسپولیس از فیفا
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای پرداخت سومین قسط ۲۰۰ هزار یورویی بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات خود قصد داشت از حساب فیفا برداشت کند اما با مخالفت بخش مالی فدراسیون جهانی روبه‌رو شد.
فیفا در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد امکان پرداخت درآمد باشگاه را به دلیل عدم مصاحبه سهم هر باشگاه ندارد. آنها در نامه خود قید کرده‌اند میزان مطالبات مشخص پرسپولیس به دلیل حضور بازیکنان در جام جهانی ۶۴۳ هزار دلار است و امکان انتقال آن به حساب نفر دیگر فعلاً مقدور نیست. همین موضوع باعث شد درویش قسط سوم ۲۰۰ هزار یورویی از طلب ۸۵۰ هزار یورویی دروازه‌بان کروات پیشین را جور دیگری پرداخت کند.
 

تعطیلی چهار روزه پرسپولیسی‌ها
سرخپوشان پایتخت بعد از پیروزی مقابل فولاد در هفته چهارم لیگ برتر و تعطیلی مسابقات باشگاهی، با نظر کادر فنی ۴ روز استراحت می‌کنند. شاگردان گل‌محمدی که باید خود را برای آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با النصر عربستان آماده کنند از روز دوشنبه این هفته مجدداً به تمرینات باز می‌گردند. بازی با النصر اولین مسابقه پرسپولیس پس از تعطیلات فیفادی خواهد بود که 28 شهریور برگزار می‌شود.


تبریک به یحیی برای صدمین برد
یحیی گل‌محمدی تاکنون در ۱۶۲ بازی به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته که حاصل آن ۱۰۰ برد، ۴۴ تساوی، ۱۸ شکست، ۲۶۳ گل زده و ۱۰۷ گل خورده بوده است؛ ضمن اینکه سرخ‌ها در ۱۶۲ بازی تحت هدایت گل‌محمدی موفق به ثبت ۸۲ کلین‌شیت شده‌اند. با چهار امتیاز دو بازی اخیر پرسپولیس یحیی از رکورد امتیازی برانکو هم عبور کرد و حالا فقط علی پروین را در فهرست سرمربیان دارای بیشترین پیروزی پرسپولیس بالاتر از خود می‌بیند. نکته جالب اینکه تقریباً تمام دستیاران ایرانی و خارجی گل‌محمدی با انتشار پوستر باشگاه به مناسبت صدمین پیروزی یحیی در استوری‌های اینستاگرام‌شان این اتفاق ویژه را به او تبریک گفته‌اند.


امارات یا عمان آلترناتیو میزبانی
در حالی که منصور قنبرزاده گفته مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی از یکدیگر حل شده اما درباره محل میزبانی بازی پرسپولیس و النصر صحبت‌هایی مطرح شده و حتی گفته ‌شد تیم عربستانی می‌خواهد در امارات از پرسپولیس میزبانی کند. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بتواند در تهران از النصر میزبانی کند اما در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان خواهان بازی نمایدگان ایران و عربستان در کشور ثالت باشد آن وقت شرایط قطعاً فرق خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس قصد دارد در صورتی که مجبور به میزبانی از النصر در کشور دیگری شد امارات یا عمان را به عنوان میزبان این بازی به AFC معرفی کند. این شرایط در حالی است که قرار به برگزاری بازی در کشوری به جز ایران و عربستان باشد اما در صورت فراهم بودن شرایط، ورزشگاه آزادی میزبان دیدار پرسپولیس و النصر خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی