صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و نه - ۰۹ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و نه - ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

النصر صاحب بهترین خط حمله شد
در چهارچوب هفته چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر به مصاف الشباب رفت و با درخشش رونالدو به برتری 4 بر صفر رسید. در این بازی رونالدو 2 گل از روی نقطه پنالتی برای النصر به ثمر رساند و توانست باز هم برای این تیم گل بزند. مانه و سلطان‌الغنام دیگر گل‌های النصر در این بازی را به ثمر رساندند. النصر با دو شکست و دو پیروزی در رده ششم قرار دارد اما صاحب بهترین زوج خط حمله بعد از ۴ هفته است. زوج کریستیانو رونالدو و سادیو مانه در ۴ بازی ۹ گل به ثمر رسانده‌اند به طوری که رونالدو با زدن ۵ گل در دو بازی اخیر تیمش خود را به صدر جدول بهترین گلزنان رساند. مانه، مالکوم و حمدالله هم ۴ گله هستند.
 

ترس پرسپولیس از 20 روز بدون بازی
بازی دیشب پرسپولیس با فولاد آخرین بازی این تیم قبل از بازی با النصر در شروع لیگ قهرمانان آسیا بود. یعنی بین دو بازی با فولاد و النصر 20 روز فاصله خواهد بود! پرسپولیس یک بار از این مسأله قبل از بازی‌های آسیایی‌اش لطمه خورده است. سه سال قبل سرخ‌ها قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا با لغو یک مسابقه‌شان 19 روز بدون بازی بودند و حالا این نگرانی وجود دارد که برای بازی با النصر در شرایط مسابقه نباشند بخصوص که بازیکنان ملی‌پوش زیادی از این تیم جدا خواهند شد.
این در حالی است که النصر 11 شهریور با الحزم بازی می‌کند. سپس فیفادی شروع می‌‌شود و بلافاصله پس از پایان فیفادی النصر باید روز 25 شهریور روبروی الرائید بایستد و 3 روز پس از این بازی در تهران به مصاف پرسپولیس برود. این یعنی النصر برخلاف پرسپولیس کاملاً در شرایط مسابقه قرار خواهد داشت.
 

گلزنی سه مهره‌ای که یحیی نخواست
در شرایطی که برخی بازیکنان در پرسپولیس کار سختی دارند و حتی فرصت بازی پیدا نمی‌کنند در تیم‌های دیگر می‌درخشند. در اتفاقی عجیب سه بازیکنی که یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به همکاری با آنها نداشت در یک هفته لیگ برتر سه گل زدند. رضا اسدی که فصل قبل هم در تراکتور درخشیده بود در چهار بازی این فصل سپاهان 4 گل زده و یک پاس گل داده تا ستاره لیگ امسال باشد. مهدی عبدی در اولین بازی‌اش برای تراکتور گل زد و خودش را نشان داد. حامد پاکدل دیگر مهاجمی که یک فصل و نیم برای پرسپولیس بازی کرد و غالباً نیمکت نشین بود برای پیکان گل خوبی زد تا جدا شده‌های پرسپولیس در تیم‌های جدیدشان بدرخشند.
 

شکایت سپاهان از مدیر روابط عمومی پرسپولیس
رسانه رسمی باشگاه سپاهان نوشت: با توجه به توهین‌ها، افتراها، اقدامات مختلف رسانه‌ای و انتشار خبرهای کذب علیه باشگاه سپاهان از سوی مصطفی لشگری، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی پرسپولیس، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به صورت رسمی شکایت کرد.
لشگری در یکی دو استوری طی دو روز گذشته به ولخرجی‌های سپاهان اعتراض کرده و خواستار ورود کمیته انضباطی به شکافتن سقف قرارداد از سوی باشگاه رقیب شده بود.

جستجو
آرشیو تاریخی