صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و هفت - ۰۷ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و هفت - ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

بلاتکلیفی درباره اهدای سوپرجام
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس زیر فشار طرفداران پرسپولیس حاضر به دریافت جام در دو بازی خانگی فعلی پرسپولیس در لیگ برتر فصل جاری نشد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده است تا زمان حضور تماشاگران این تیم در ورزشگاه آزادی موافق برگزاری مراسم سوپرجام نیست. همچنین درویش عنوان کرده حاضر نیست این جام را در شهری دیگر دریافت کنند تا اهدای جام به پرسپولیس در بازی با فولاد خوزستان در اهواز نیز اتفاق نیفتد. حال باید دید ورزشگاه آزادی چه زمانی میزبان هواداران فوتبال خواهد بود تا سرخ‌ها نیز جام قهرمانی سوپرکاپ را دریافت کنند.

 
جلسه هیأت مدیره بدون درویش
اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در غیاب رضا درویش عصر دیروز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی تشکیل جلسه داد تا آخرین وضعیت این باشگاه و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دهد. در میانه‌های این جلسه یحیی گل‌محمدی هم وارد بحث شد تا گلایه‌های خود را از روند نقل‌ و انتقالات و مشکلات مالی مطرح کند. در روزهای گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس با برداشت ۳۵ میلیارد تومان از منابع خود در بورس، ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان مربوط به فصل جدید را پرداخت کردند اما با این حال بازیکنان پرسپولیس هنوز نسبت به مسائل مالی ناراحت هستند. آنها اعتقاد دارند باشگاه باید هرچه زودتر آپشن‌های قرارداد آنها مربوط به فصل گذشته را پرداخت کند.

 
رادوشویچ دنبال جریمه است
باشگاه پرسپولیس طبق توافقی که با دروازه‌بان کروات سابقش داشت قسط سوم طلب او را تا ۲۵ تیرماه پرداخت کرد اما رادوشویچ مدعی شد به جای ۲۰۰ هزار یورو مبلغ ۱۶۰ هزار یورو دریافت کرده است و بابت تأخیر دو روزه در دریافت ۴۰ هزار یورو باقیمانده خواستار جریمه باشگاه از سوی فیفا شد. رادو با باشگاه پرسپولیس توافق کرده بود اگر پول هر قسط را در موعد مقرر دریافت نکند بابت تأخیر در دریافت هر قسط مبلغ ۲۰۰ هزار یورو بیشتر می‌خواهد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اسناد پرداخت قسط سوم طلب رادو را قبل از مهلت تعیین شده به طور کامل در اختیار وکیل او قرار داده است اما باز هم این دروازه‌بان حاضر به تأیید ۴۰ هزار یورو دریافتی نیست تا پرسپولیس مدارک پرداختی خود را در اختیار فیفا قرار داده و آنها را در جریان موضوع قرار دهند.

 
وعده غذایی بعد از تمرین حذف شد
جدا از بحث مشکلات مربوط به عدم پرداخت مطالبات فصل قبل بازیکنان پرسپولیس، حالا مشکل دیگری هم در این تیم به وجود آمده که دلخوری بازیکنان را در پی داشته است. در اتفاقی جالب بعد از دیدار با ذوب‌آهن، وعده غذایی بازیکنان پرسپولیس نیز بعد از تمرینات قطع شده و هنوز کسی پاسخی درباره دلیل آن نداده است. فاصله طولانی استادیوم شهید کاظمی تا منزل بازیکنان و فشردگی و فشار تمرینات، با توجه به قطع وعده غذایی آنها بعد از تمرین، گلایه دیگری از سوی بازیکنان را در پی داشته و باید دید مدیران باشگاه چه دلیلی برای این موضوع دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی