صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۹

نکاتی از برد عجیب یونایتد؛ این تیم کار زیاد دارد

خروج شیاطین سرخ از شـــــــــــــــــــــــــــــوک

منچستریونایتد دو گل خورده در اولدترافورد را جبران کرد و ناتینگهام فارست را 3 بر 2 شکست داد تا اریک تن هاخ بعد از باخت 2 بر صفر هفته گذشته مقابل تاتنهام نفس راحتی بکشد.

فرخ حسابی
روزنامه‌نگار
اولدترافورد غرق در سکوت
گل خوردن در چهار دقیقه ابتدایی سخت است اما اگر دو تا شد چطور؟ همین بود که اولدترافورد را غرق سکوت کرد. تایوو آوونی با دفاع مسخره میزبان به گل اول رسید، او در زمین خودشان و در ضدحمله صاحب توپ شد در حالی که مارکوس رشفورد به عنوان آخرین مدافع مصمم بود متوقفش کند، آندره اونانا هم در محوطه خود ماند و میهمان به گل رسید. در یک چشم به هم زدن ویلی بولی سانتر عالی مورگان گیبز وایت را به گل دوم تبدیل کرد. قبل از اینکه بعضی هواداران روی صندلی‌شان بنشینند، یونایتد در دردسر بزرگی افتاده بود.
 
آغاز درخشش رشفورد
یکی از بزرگترین مشکلات یونایتد در این فصل فرم رشفورد است. بازیکن تیم ملی انگلیس فصل قبل عالی بود و 30 گل برای شیاطین سرخ زد اما نتوانسته به ولورهمپتون و تاتنهام گل بزند و این هواداران را نگران کرده است. تن هاخ در بازی‌های قبلی مهاجم نوک بود اما مقابل فارست در سمت چپ خط حمله بود. تصمیم عاقلانه‌ای بود چون با پاس اول، کریستین اریکسن برتری میهمان را نصف کرد. او بعد هم با هوشیاری خود پنالتی گرفت که برونو فرناندز گل برتری تیمش را زد. کاپیتان پرتغالی یونایتد هم پاس گل دوم را به کاسمیرو داد و یکی از بازیکنان شاخص تیمش در این بازی بود.

 کار سخت ماونت
میسون ماونت بعد از انتقال 60 میلیون پوندی تابستان از چلسی نتوانسته خودش را ثابت کند و حالا مصدوم شده و باید صبر کند تا دل هواداران را به دست آورد.
او تا بعد از تعطیلی بازی‌های ملی نمی‌تواند بازی کند و شاید این دوری تا دو ماه طول بکشد.
مصدومیت ماونت به اریکسن فرصت درخشش می‌دهد، این دانمارکی نقش پررنگی در موفقیت فصل قبل یونایتد داشت و در این بازی با گل خود تیم را به بازگشت امیدوار کرد بنابراین نمی‌شود با اطمینان گفت ماونت به تیم بر می‌گردد.
 
صفر تا صد کاسمیرو
کاسمیرو شروع خوبی در این فصل نداشته، بازی هافبک برزیلی مقابل ولوز و تاتنهام با انتقادهایی همراه شد و باید مقابل فارست خودش را نشان می‌داد.
او که روی گل دوم ناتینگهام مقصر بود، در اواسط نیمه اول یک موقعیت عالی را از دو، سه متری دروازه خالی میهمان از دست داد که می‌تواند بدترین موقعیت از دست رفته فصل باشد اما او جبران کرد و گل تساوی را زد تا کمی روحیه بگیرد؛ یونایتد هفته بعد میهمان آرسنال است.
 
مصدومیت واران
رافائل واران نتوانست بازی با فارست را به پایان برساند و بین دو نیمه جای خود را به ویکتور لیندلوف داد تا هواداران نگران باشند مصدومیت تازه‌ای برای مدافع فرانسوی رخ داده است. واران از دو سال قبل که به یونایتد آمده از نظر بدنی ثبات نداشته اما اینکه لیندلوف و نه هری مگوایر جای او را گرفت هم در جای خود جالب است.
 
باور به گور
دانیل گور را به خاطر اخراج در دیدار دوستانه پیش‌فصل مقابل رکسهام در امریکا می‌بخشند. این بازیکن 18 ساله کاپیتان یونایتد در آن بازی بود و نتوانست پاسخ خوبی به اعتماد مربی هلندی بدهد.  تن هاخ اما باور عجیبی نسبت به گور دارد و نپذیرفته او را قرض بدهند ضمن اینکه در این بازی روی نیمکت بود. حالا با مصدومیت ماونت شاید او هم فرصت بازی پیدا کند.
 
پایان مارسیال
آنتونی مارسیال که بیشتر فصل قبل را مصدوم بود، برای نخستین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت بعد از آنکه در دو بازی قبلی یار تعویضی بود. در اوایل مسابقه کارهای ترکیبی خوبی با دیوگو دالو داشت اما در حمله بی‌خاصیت بود. موقعیت‌های خوبی را گل نکرد، کند بود و به خط حمله تیم عمق نمی‌داد. به نظر می‌رسد کار او در یونایتد تمام شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی