صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

جواب منفی به درخواست پرسپولیس
نباید سقف قرارداد را افزایش بدهید
پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی به مشکل سقف بودجه برخورده و به همین خاطر دیروز با ارسال نامه‌ای خواستار افزایش بودجه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان یا تعدیل قراردادهای بازیکنان و تهاتر با فصل بعدشان شد. طی این نامه که به امضای رضا درویش رسیده، این‌طور آمده: «احتراماً همان‌طور که مستحضر هستید تیم پرسپولیس به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران می‌بایستی در جام باشگاه‌های آسیا شرکت نماید. در این راستا در جهت تقویت تیم و حضور مقتدرانه و بر اساس نظرات کادرفنی جهت حضور یک بازیکن ترجیحاً خارجی پیشنهادات ذیل ارائه می‌گردد: خواهشمند است دستور فرمایید مساعدت لازم صورت پذیرد.۱- افزایش سقف بودجه ابلاغی به مبلغ حداقل ۳۰ میلیارد تومان برای باشگاه‌های سهمیه آسیایی.۲- در صورت عدم امکان افزایش سقف بودجه موافقت فرمایید قرارداد تعدادی از بازیکنان تعدیل و بخشی از مبلغ قراردادهای سال اول به سال بعد (04-1403) تهاتر گردد. شایان ذکر است به‌دلیل مکاتبه سازمان لیگ و مفاد دستورالعمل ابلاغی افزایش سقف بودجه برای حقوق و دستمزد فصل بعد ۲۵ درصد افزایش اعلام شده که جهت جابه‌جایی این بودجه (تهاتر) نیاز به اخذ مجوزات لازم از فدراسیون فوتبال و کارگروه مربوطه می‌باشد. ساعتی بعد از انتشار این نامه در رسانه‌ها، اعلام شد جلسه کارگروه نظارت بر سقف قرارداد باشگاه‌ها برگزار شده و در این جلسه با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت شده است.علاوه بر پرسپولیس، دو باشگاه سپاهان و فولاد خوزستان نیز درخواستی مشابه از فدراسیون فوتبال داشتند که کارگروه نظارت بر سقف بودجه باشگاه‌ها با این درخواست‌ها نیز مخالفت کرده است. صورتجلسه کارگروه نظارت بر سقف قرارداد باشگاه امضا شده و نامه مخالفت با درخواست سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و فولاد برای این باشگاه‌ها ارسال شد.

 
وزارت خارجه وارد شد
مشکل میزبانی از عربستانی‌ها حل می‌شود؟
رضا درویش با بیان اینکه باشگاه پیگیری‌های لازم برای میزبانی از النصر عربستان را انجام می‌دهد، گفت: وزارت امور خارجه و شخص آقای وزیر، حسین امیرعبداللهیان که جا دارد از ایشان تشکر کنم، پیگیر این موضوع هستند و در نشست وزرای امور خارجه ایران و عربستان بر توسعه روابط ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در دو کشور مثل گذشته تأکید شده است. همچنین رؤسای فدراسیون فوتبال دو کشور نیز در این زمینه مذاکراتی داشته‌اند و آقای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال طی مکاتباتی که با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان داشته است دو طرف به‌دنبال این هستند که مصوبه سال ٢٠١۶ کنفدراسیون فوتبال آسیا را لغو نمایند تا مشکل میزبانی دو کشور برطرف شود.
درویش در رابطه با راه‌اندازی VAR در ورزشگاه‌های ایران گفت: فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و هماهنگی برای راه‌اندازی VAR از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا است تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد و لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان برگزار شود.

جستجو
آرشیو تاریخی