صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و شش - ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

جعفری: لیگ ما شبیه لیگ برتر انگلیس است
رضا جعفری مهاجم تیم فوتبال ملوان درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان می‌گوید: «فولاد تیم خوب و پرمهره‌ای است و مربی خوبی داشت. مقابل فولاد بازی خوبی نشان دادیم و لایق پیروزی 4 بر صفر بودیم. به عقیده من تفاوت مهم ملوان و فولاد حمایت هواداران بود. طرفداران ملوان قبل از بازی از تیم حمایت کردند و این روحیه مثبت خودش را در جریان بازی نشان داد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. با اینکه نباید از بازی خوب ملوان چشم‌پوشی کرد، اما فولادی‌ها از نظر روحی و روانی تحت فشار بودند. البته تیم ما در بازی برابر استقلال هم نشان داد که تیم خوبی است. ما در آن بازی لایق شکست نبودیم.» او درباره تقابل با گل‌گهر در هفته چهارم لیگ برتر این طور می‌گوید: «با توجه به کاهش سهمیه بازیکنان هر تیمی تلاش کرده است که بهترین بازیکنان ممکن را جذب کند، بنابراین رقابت‌های این فصل خیلی سخت است. برای مثال چه کسی فکر می‌کرد شمس آذر با سه گل در رفسنجان، مس را شکست بدهد یا ما هفته اول مقابل ذوب‌آهن شکست بخوریم؟ به نظرم لیگ ما شبیه لیگ برتر انگلیس است. با توجه به این شرایط  نمی‌توان گفت تیمی از قبل بازنده است و شرایط بازی همه چیز را مشخص می‌کند.»


خط و نشان مهاجم شمس آذر برای مغانلو
رحمان جعفری که با کسب عنوان آقای گلی لیگ آزادگان وارد لیگ برتر شد امسال هم انگیزه زیادی دارد تا روند خوبش در سطح اول فوتبال ایران ادامه‌دار باشد. او درباره پیروزی پرگل تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «با توجه به نتایج هفته‌های اخیر نیاز شدید به برد در این بازی داشتیم و مهم نبود که بیرون از خانه بازی می‌کنیم. ما مثل فصل گذشته در تمامی بازی‌ها برای برد و کسب امتیاز وارد زمین می‌شویم و مهم نیست میزبان یا میهمان باشیم. مس رفسنجان تیم بسیار خوب و پر مهره‌ای است و قطعاً در هفته‌های آتی نتایج بهتری می‌گیرد. متأسفانه مصدومیت غیــــــــــرمنتـــظره‌ای داشتم و پیش‌فصل را به طور کامل از دست دادم ولی در بازی با هوادار به زمین آمدم و حتی گل هم  زدم ولی افسوس می‌خورم که ای کاش این گل در جهت کسب امتیاز برای تیمم زده می‌شد.» جعفری در رابطه با تکرار آقای گلی و این بار در لیگ برتر این طور می‌گوید: «قطعاً در این فصل هم به آقای گلی فکر می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم. این فصل تمام فکرم این است که با تلاش موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کنم.»


ثبت رسمی روز هوادار در انزلی
 هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در انزلی پس از مدت‌ها که بحث و گفت‌وگو بر سر حضور زنان در استادیوم سیروس قایقران وجود داشت، سرانجام با حضور زنان برگزار شد و شاگردان تارتار هم با کسب پیروزی خیره‌کننده 4 بر صفر یکی از بهترین روزهای تاریخ این باشگاه ریشه‌دار و قدیمی را رقم زدند. در همین راستا روابط عمومی باشگاه ملوان بیانیه‌ای صادر کرده و روز یکم شهریورماه را به عنوان روز هوادار در تاریخ باشگاه عنوان کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی