آنچلوتی: مودریچ باید پنالتی می‌زد

 

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی مقابل سلتاویگو در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و نتوانست خشمش را از رسانه‌ها به خاطر پنالتی از دست رفته پنهان کند. آنچلوتی پس از پیروزی در ویگو، با ظاهری جدی مقابل رسانه‌ها قرار گرفت. مربی کهکشانی‌ها از پیروزی راضی بود اما از موقعیت‌های گاه و بیگاهی که در جریان بازی از دست رفته بود تا حدودی ناراحت بود. کارلتو در مورد گزینه تقویت خط حمله خود در ادامه نقل و انتقالات گفت: «بدون کریم، بدون وینیسیوس 6 گل به ثمر رسانده‌ایم... این یعنی خط حمله ما کامل است.»
 
 بلینگام را چطور دیدی؟ و وضعیت مصدومیت وینیسیوس چطور است؟
«بلینگام عملکرد خوبی دارد و روند خوبش را ادامه خواهد داد. وینیسیوس در نیمه اول مصدوم شد، می‌خواست ادامه دهد که ما ریسک نکردیم.»
غیبت وینیسیوس بلند مدت خواهد شد؟
«فکر نمی‌کنم مصدومیت جدی باشد، او می‌خواست بازی کند و من اجازه ندادم، قطعاً بعد از فیفا دی او را خواهیم داشت. او در بازی مقابل ختافه بازی نخواهد کرد و به او استراحت خواهیم داد. بازی خیلی خوب شروع شد و همه چیز تحت کنترل بود. سلتا در دفاع بسیار خوب بود و پشت و بین خطوط فضای زیادی پیدا نکردیم.»
هر کسی که بخواهد اجازه دارد پنالتی بزند؟
«نه نه. آزادی وجود ندارد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، به والورده گفتم که لوکا باید پنالتی بزند، اما نمی‌دانم بین آنها چه اتفاقی افتاد. وینیسیوس که باید پنالتی می‌زد آنجا نبود و بنابراین، آنها رودریگو را انتخاب کرده‌اند و من زمان لازم را نداشته‌ام تا به آنها بگویم که باید مودریچ پنالتی بزند.»
به خاطر از دست رفتن پنالتی عصبانی شدید؟
«بله کمی. اما، همان‌طور که گفتم، فکر می‌کنم ممکن است یک سوء‌تفاهم باشد. در آن لحظه نتوانستم با بازیکنانم ارتباط برقرار کنم. من آن را با والورده در میان گذاشته‌ام، اما فکر می‌کنم والورده وقت نکرد به آنها برساند.»   
شروع کپا چطور بود؟
«کپا بازی خوبی داشت. کلین شیت در بازی اول نشانه خوبی است.»
به خرید جدید در خط حمله نیاز دارید؟
«نه، فکر می‌کنم بازیکنان در خط حمله کامل هستند. طبق آمار می‌بینید: ما بدون کریم، بدون وینیسیوس شش گل به ثمر رسانده‌ایم... این یعنی منابعی در حمله داریم. من هم به حضور براهیم فکر کرده‌ام اما ترجیح دادم تعادل را حفظ کنم تا در پایان غافلگیر نشوم.»
آیا برنامه‌ای برای کپا برای ادامه بازی از ابتدا وجود دارد؟
«فکر می‌کنم او شایسته بازی بود. در بازی‌های قبلی لونین به خوبی از پس مأموریتش بر آمد و حالا کپا را در اختیار داریم.»
گل مردود؟
«من هم مثل شما آن را در تلویزیون دیده‌ام: کپا را کشیدند و فکر می‌کنم به درستی مردود شد.»
وقتی با بلینگام قرارداد بستید به او به عنوان یک گلزن نگاه کردید؟
«فکر نمی‌کنــــــــــــــــــم گلزنی جــــــــزو مأموریت‌های اصلی او باشد اما  در این کار استعداد دارد. جود بدون توپ باهوش است و در زمان مناسب خودش را در موقعیت قرار می‌دهد. کیفیت او بی‌نظیر است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی