صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر و مصاحبه

آخرین باخت استقلال به همتای خوزستانی
هفت سال قبل با علی منصور

تنها برد استقلال خوزستان روبه‌روی همنام تهرانی‌اش به تاریخ سه‌شنبه ۲۸ دی‌ماه سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد. دقیقاً ۶ سال و ۷ ماه و 29 روز پیش از تاریخ امروز معادل ۲۲۳۰ روز پیش. هفته هفدهم لیگ شانزدهم که بیت‌سعید و عاشوری گل‌های تیم خوزستانی را زدند و کاوه رضایی هم تک گل استقلالی‌ها را در استادیوم آزادی به ثمر رساند. در آن دیدار و در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده پایان مسابقه نیز داور محمد طیبی از تیم خوزستانی را با کارت زرد دوم از مسابقه اخراج کرد. دیداری که استقلال تحت هدایت علیرضا منصوریان بازی را واگذار کرد. هدایت تیم خوزستانی در آن مسابقه برعهده سیروس پورموسوی بود. حالا این تیم خوزستانی پس از صعود به لیگ برتر دوباره در هفته چهارم باید مقابل همنام تهرانی قرار بگیرد.
 

انتقاد تند یدالله اکبری
باخت مقابل سپاهان را به نام مدیران استقلال بزنید

یدالله اکبری بازیکن سابق استقلال درباره بازی این تیم مقابل سپاهان می‌گوید: «تا قبل از شروع دیدار استقلال و سپاهان برخی‌ها فکر می‌کردند زردپوشان اصفهانی با نفراتی که در اختیار دارند می‌توانند به راحتی استقلال را شکست دهند و استقلال نتیجه بدی خواهد گرفت اما استقلال با ارائه یک بازی منطقی و بدون ترس از نام حریف نمایش خوبی از خود نشان داد و سپاهان حرفی برای گفتن نداشت و اگر آن اشتباه فاحش را داور انجام نمی‌داد استقلال با امتیاز به تهران بازمی‌گشت اما اشتباهاتی که بیشتر در طول فصل فقط برای استقلال پیش می‌آید اجازه نداد آبی‌ها از این دیدار امتیازی کسب کنند.» اکبری با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال می‌گوید: «این باخت را باید به حساب مدیران استقلال گذاشت، آقایانی که با بی‌کفایتی نتوانستند در فصل نقل و انتقالات موفق باشند، مشکلات مالی را حل نکردند و فقط با وعده‌های توخالی می‌خواستند هواداران را سرگرم کنند که خوشبختانه طرفداران استقلال هم مثل همیشه هوشیار بودند و از کادر فنی و بازیکنان حمایت کردند و اجازه ندادند سرمربی تنها بماند.»


گلایه همدانی از داوری‌ها
دود اشتباهات به چشم استقلال می‌رود

همدانی پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از داوری دیدار با سپاهان گفت: «اشتباهات داوری علیه استقلال از حالت معمولی خارج شده است. در سایر بازی‌ها می‌بینیم که چه اتفاقی می‌افتد و داوران چقدر اشتباه دارند. متأسفانه دود اشتباهات بیشتر به چشم استقلال می‌رود. کمیته داوران باید فکری اساسی برای داوری‌ها کند، چون استقلال را اشتباهات داوری از بین برده است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی