صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

 

اعتراض سیم‌خاردار به داوری
حسن‌زاده: چطور گل پرسپولیس مردود نشد؟
رضا حسن‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال از اتفاقات داوری بشدت متعجب است. بازیکن سابق استقلال می‌گوید: «قبل از اعلام پنالتی برای سپاهان مهاجم این تیم در محوطه جریمه مدافع استقلال را هل داد و داور باید خطا می‌گرفت. این برای یک داور خوب نیست که فقط توپ را تعقیب کند تا ببیند به چه کسی می‌رسد. حتی یک پنالتی برای استقلال نگرفت. در بازی پرسپولیس داور درست در زاویه خط آفساید است و باید واضح این صحنه را می‌دید اما متأسفانه چطور این صحنه را نمی‌بیند، جای سؤال دارد. این اتفاقات باعث می‌شود که تیم‌ها هیچ انگیزه‌ای برای فوتبال بازی کردن نداشته باشند.» حسن‌زاده اما اعلام کرد همچنان به تیم نکونام امیدوار است: «ما هنوز به تیم نکونام اعتقاد داریم و می‌دانیم این تیم به موفقیت خواهد رسید. به نظرم کادر فنی اگر در بازی برابر سپاهان از لحاظ روحی و روانی با بچه‌ها بیشتر صحبت می‌کردند، آن اتفاقات مثل از دست دادن توپ‌ها توسط ارسلان مطهری روی نمی‌داد. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی استقلال بتواند نتایج بهتری کسب کند.»
 

باز شدن پای زنده‌روح به ماجرای سربازی‌ها
هواداران استقلال بابت اینکه بازیکنان‌شان سرموعد به سربازی فرستاده شدند و از آن سو فرصتی یک ماهه در اختیار میلاد سرلک قرار گرفته تا از فرصت معافیت موقت استفاده کنند، دلخورند. حتی در همین راستا پای احمد زنده‌روح هم به میان آمده و آنها با اشاره به این موضوع که زنده‌روح نیز در اوج ناچار به یک انتقال اجباری شد و در نتیجه فوتبالش هم به پایان رسید، نسبت به اتفاقاتی که حول ماجرای سربازی‌ها رخ می‌دهد، انتقاد کرده‌اند. زنده‌روح زمانی در لیست خرید استقلال حضور داشت و دلیل ناراحتی استقلالی‌ها از افول این بازیکن به دلیل انتقال به خدمت سربازی و نداشتن فرصت بیشتر، همین است.


فضای مجازی
علیه خطیر
چند روز پیش که با ستار همدانی صحبت می‌کردیم به این نکته اشاره داشت که اختلاف بین خطیر و نکونام نگرانش کرده است. این نگرانی فقط شامل ستار نیست و این روزها به نظر نمی‌رسد حال استقلال خوب باشد. در فضای مجازی هواداران استقلال به این نکته اشاره می‌کنند که خطیر از وقتی که آمده کاری برای استقلال انجام نداده است و به نوعی حمایت خود را از نکونام نشان داده‌اند. این نارضایتی آشکار شاید به زودی به ضرر آقای مدیرعامل تمام شود. خطیر باید هر چه سریع‌تر اختلاف با نکونام را کنار گذاشته و تا حدودی رضایت مالی بازیکنان را نیز جلب کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی