صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۴

عقب‌نشینی کمیته انضباطی بعد از دفاعیات استقلال

«ما همه چشمی هستیم» جواب داد


بعد از بازی با سپاهان، روزبه چشمی مصاحبه‌ای را انجام داد که در آن خواستار رسیدگی به وضعیت داوری شد. چشمی در این اظهارات درخواست داد که حتی‌المقدور عدالت در بازی‌های لیگ برتر با داوری‌های مناسب رعایت شود، اما این صحبت‌ها انگار به مذاق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خوش نیامد و آنها بلافاصله محرومیتی تعلیقی را برای روزبه چشمی در نظر گرفتند.
 این محرومیت، اما همان طور که پیش‌بینی می‌شد لغو شد.  در همین راستا از سوی کمیته انضباطی به باشگاه استقلال اعلام شد که روزبه چشمی مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار مقابل استقلال خوزستان ندارد.
 باشگاه استقلال دفاعیات چشمی را برای کمیته انضباطی ارسال کرد تا این کمیته پس از بررسی دستور موقت را برای محرومیت چشمی نقض کند.
 با توجه به اینکه چشمی اصولاً اهل حاشیه‌سازی نیست بعید به نظر می‌رسد که چالش آنچنانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سد راهش قرار بگیرد و به احتمال زیاد او با جریمه مالی به صحنه باز خواهد گشت و مشکلی برای ادامه حضور در ترکیب استقلال نخواهد داشت. استقلال و استقلال خوزستان دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار خواهند گرفت. این چهارمین بازی استقلال در لیگ برتر است و چشمی که هفته اول غایب بود می‌تواند سومین حضور ثابت خود در ترکیب تیمش را تجربه کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی