خبر

 

تکذیب درگیری پورعلی گنجی با یحیی
افشین پیروانی در مورد خبری که در مورد درگیری لفظی شدید بین مرتضی پورعلی گنجی و یحیی گل‌محمدی منتشر شده و گفته می‌شود دلیل تعویض او همین مورد بوده، گفت: برخی افراد به دنبال حاشیه‌سازی نخ‌نما برای پرسپولیس هستند. در همه این سال‌ها خدا را شکر هیچ‌وقت در رختکن و در تمرینات بین بازیکنان و کادرفنی هیچ مشکلی پیش نیامده است و همه اعضای تیم به خوبی از قوانین و اصول انضباطی حاکم بر تیم خبر دارند و می‌دانند چه رفتاری باید انجام دهند. وی افزود: مرتضی پورعلی گنجی از بازیکنان ملی‌پوش و با اخلاق ما است و هیچ‌وقت مقابل سرمربی قرار نمی‌گیرد که بخواهد چنین کاری کند. او در جریان بازی در نیمه اول دچار مصدومیت جزئی شد و به صلاحدید کادرفنی برای نیمه دوم تعویض شد. قویاً هر گونه درگیری را تکذیب می‌کنم. هیچ بازیکنی در پرسپولیس وارد این حواشی نمی‌شود و آنهایی که می‌خواهند با چنین خبرهایی حاشیه‌سازی کنند بهتر است این راه نخ‌نما را برای ضربه زدن انتخاب نکنند و به فکر راه دیگری باشند.


پرسپولیس – النصر قطعاً بدون تماشاگر
علی تارقلی‌زاده سرپرست دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در مورد محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران در بازی با النصر عربستان، گفت: باشگاه پرسپولیس درخواست کرد به این دلیل که تماشاگران علاقه دارند پس از چند سال که ایران به دلیل کرونا و سایر موارد از میزبانی لیگ قهرمانان محروم بود، اگر امکان دارد رأی محرومیت بازی بدون تماشاگر را نپذیرند اما AFC این درخواست ما را نپذیرفت و اعلام کرد این رأی باید اجرا شود. به همین دلیل بازی پرسپولیس و النصر قطعاً بدون تماشاگر برگزار می‌شود.


استخر و وزنه در برنامه ریکاوری
یحیی گل‌محمدی که باید مردانش را برای پیکار هفته چهارم آماده کند، برنامه متفاوتی را برای ریکاوری دیروز تدارک دید. سرخپوشان دیروز راهی هتل المپیک شدند. آ‌نها ابتدا به سالن وزنه رفتند. گروهی از بازیکنان که در ترکیب اصلی نبودند زمان بیشتری را در سالن طی کردند و به کار با وزنه پرداختند. دیگر نفرات هم برنامه کشش داشتند و پس از آن راهی استخر شدند .امید عالیشاه با توجه به مصدومیت، تنها غایب این تمرین بود.


عذرخواهی سروش
سروش رفیعی به خاطر گل به خودی مقابل ذوب‌آهن در پیامی اینستاگرامی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و نوشت: «از هواداران عزیز و همه مجموعه بابت اشتباهم عذرخواهی می‌کنم و در ادامه راه مثل همیشه با توان مضاعف برای تیم محبوبم می‌جنگم .ممنونم از تک تک رفقای با معرفتم که مثل همیشه کنارم بودند ...همین که میگن آدم‌ها رو تو روزهای سخت بشناس.»


تساوی امیدها
سرخپوشان امید در چهارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر امیدهای تهران در ورزشگاه شهید درفشی‌فر، میزبان تیم عقاب نهاجا بودند که این بازی با نتیجه تساوی یک – یک تمام شد. سهیل صحرایی گلزن تیم امید پرسپولیس در این بازی بود. سرخپوشان امید در پایان هفته ششم با ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی