صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

گفت و گو

اقدام شایسته سرمربی تیم ملی
قلعه‌نویی، محرمی را به بیمارستان فرستاد

روز جمعه مجتبی محرمی به دعوت دوست قدیمی‌اش امیر قلعه‌نویی به زمین راه‌آهن رفت. دو دوست بعد از صحبت باز هم حرفشان به بیمارستان رسید. قضیه از این قرار است که قلعه‌نویی سر‌مربی تیم ملی که انصافاً خیلی در جریان بستری شدن مجتبی محرمی و آنژیوگرافی محرمی زحمت کشیده و در حق رفیقش لطف کرده بود، وقتی دید که مجتبی دستش روی سینه‌اش است به هر ترتیب که بود دوباره از محرمی خواست که به بیمارستان بروند و از این رو امیر قلعه‌نویی خیلی زود با مسئولان بیمارستان قلب تهران تماس گرفت و  همه شرایط را مهیا ساخت که به بیمارستان برود. مجتبی هم راضی شد که به بیمارستان برود. پزشکان خیلی زود همه بررسی‌های لازم را انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که مجتبی دو، سه روز برای رسیدگی بیشتر در بیمارستان بماند اما مجتبی تن به این موضوع نداد.
محرمی در این رابطه می‌گوید: «آقا من چند روز پیش آنژیو شدم و همه آزمایش‌ها را هم دادم و مشکلم برطرف شد. به همین دلیل اصلاً دوباره نمی‌خواستم در بیمارستان بستری شوم و با رضایت شخصی خودم از بیمارستان آمدم بیرون و به خانه رفتم.»


جواب ناامید کننده درویش به پرسپولیسی‌ها
فعلاً از آپشن خبری نیست

پرسپولیس در شرایطی مقابل ذوب‌آهن متوقف شد که مدیریت باشگاه بعد از مدت‌ها که تعهدشان در خصوص پرداخت مطالبات به نتیجه نرسیده بود، موفق شده بودند 10 درصد به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت کنند. این در حالی بود که پیش از آن و طبق توافق صورت گرفته قرار بود درصد بیشتری پیش از شروع فصل و طبق قرارداد به بازیکنان پرداخت شود. اما این تمام نگرانی بازیکنان و دیگر اعضای تیم پرسپولیس نیست؛ خزانه خالی باشگاه و عدم تأمین منابع مالی تا این لحظه باعث شده تا رضا درویش در میان سؤالات بازیکنان در خصوص زمان دریافتی آپشن قراردادها، پاسخی ناامید کننده به آنها بدهد.
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی باشگاه مدعی شد که قادر به پرداخت آپشن قراردادها نخواهد بود و احتمالاً این موضوع در شرایط کنونی منتفی شود. اتفاقی که گلایه بازیکنان را نیز به همراه داشت و آنها مدعی بودند به واسطه قرارداد پایین‌تری که نسبت به دیگر تیم‌ها برای امضای قرارداد توافق کرده بودند، انتظار این را داشتند که با توجه به قهرمانی در سه جام، پرداخت آپشن آنها در دستور پرداخت قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکل مالی بزرگی مواجه است و هنوز به توافق با سازمان لیگ برای دریافت حق تبلیغات محیطی نیز نرسیده است که این موضوع در حاشیه دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن نیز با چالش بزرگی بین طرفین همراه شده بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی