صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

کاظمینی بعد از دبل برای ملوان:
از بازخورد بی‌نظیر شوکه شدم
مسعود زائر کاظمینی، مهاجم تیم فوتبال ملوان درباره پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان می‌گوید: «در این بازی همه چیز خوب بود و بعد از شکست مقابل استقلال که حق‌مان نبود هم‌قسم شده بودیم که مقابل فولاد با بُرد از زمین خارج شویم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما عدم تمرکز در ضربه‌های آخر فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را از ما گرفت. ما برای اعتلای نام ملوان و برد هم‌قسم شده بودیم در این میان بازی ما هم به چشم آمد و خدا را شکر که توانستیم خواسته‌های کادر فنی را در زمین خوب پیاده کنیم. خدا را شکر بعد از آن گلزنی‌ها بازخورد بی‌نظیری دریافت کردیم. از هواداران ملوان که همیشه حامی ما هستند هم قدردانی می‌کنم. امسال با نظر مهدی تارتار تغییر پست دادم و به‌عنوان مهاجم نوک به میدان می‌روم. خوشحالم که توانستم با گلزنی‌هایم پاسخ اعتماد سرمربی تیم و اعضای کادر فنی را بدهم.»
کاظمینی درباره تقابل با گل‌گهر در هفته چهارم لیگ برتر این طور می‌گوید: «گل‌گهر تیم قابل احترام، پرمهره و با امکاناتی است. ما هم ملوان هستیم و واقعاً هفته گذشته لایق شکست نبودیم. با اینکه آنها میزبان هستند، ما برای گرفتن نتیجه در زمین مسابقه حاضر می‌شویم. صد درصد برای آقای گلی تلاش می‌کنم، اما مهم‌تر از گلزنی‌ من و خواسته شخصی‌ام اولویت، موفقیت ملوان است.»

 
مهاجم شمس‌آذر و یک آرزوی ویژه
دوست دارم با سپاهان آقای گل شوم
عیسی مرادی، مهاجم شمس‌آذر قزوین درباره برتری 3 بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان می‌گوید: «با نتیجه‌ای که مقابل مس گرفتیم، روحیه بچه‌ها برگشته است و پس از اینکه سه امتیاز کسر شده تیم پاک شد، به جدول بازگشتیم. امیدوارم به این روند خوب ادامه بدهیم.» او با اشاره به بخشش کسر سه امتیاز این طور می‌گوید: «قبل از بازی از این موضوع خبر نداشتیم، اما مربیان ما از آن مطلع بودند. تیمی در رفسنجان نتوانسته است سه گل به مس بزند، اما خدا را شکر با یکدلی مربیان و بازیکنان توانستیم این کار بزرگ را انجام بدهیم. بازیکنان مس رفسنجان هفته‌های گذشته از دروازه پاسکاری می‌کردند که با توجه به توصیه‌های کادر فنی، با پرس سنگین اجازه ندادیم کار همیشگی خود را انجام بدهند.» اما آرزوی فوتبالی این بازیکن: «نظر مورایس و مدیران باشگاه سپاهان بر این بود که به‌صورت قرضی به تیمی بروم که بیشتر بازی کنم و به نظرات آنها احترام می‌گذارم. ان‌شاءالله سال خوبی را در شمس‌آذر پشت سر بگذارم و به خانه خودم یعنی سپاهان بازگردم. امیدوارم با دست پُر و به‌عنوان بازیکن ثابت به اصفهان برگردم. یکی از آرزوهای من این است که در سپاهان بازی کنم و آقای گل لیگ برتر شوم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی