صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج - ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

مصاحبه و خبر

 

تمدید قرارداد خواهر‌خواندگی
سپاهان و کوالالامپور دست در دست هم
تمدید تفاهمنامه همکاری سپاهان و باشگاه کوالالامپور اف سی مالزی در حاشیه سفر نمایندگان باشگاه سپاهان برای قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به امضا رسید. برگزاری کمپ‌ در ایران و مالزی، برگزاری بازی‌های دوستانه، انتقال تجربیات فنی دو باشگاه، انتقال بازیکنان و کارگاه‌های دانش‌افزایی از جمله مفاد این تفاهمنامه بود که از اوایل سال میلادی به اجرا در‌می‌آید‌. این تفاهمنامه با حضور استنلی برنارد، مدیرعامل باشگاه کوالالامپور اف سی، علی اصغر محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال کوالالامپور، حسین اکبری، مدرس ای اف سی و عضو گروه فنی و آنالیز فوتسال ای اف سی و حامد اصفا مدیر امور بین‌الملل باشگاه سپاهان تمدید شد.

 
گلزنی در وقت اضافه لذت دارد
از زیر فشار خارج شدم

 

 

 

 

رضا جعفری وینگر ملوان درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد می‌گوید: «ما از قبل می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم چون در بازی‌های قبل هم فولاد امتیاز از دست داده بود هم تیم ما، ولی با توجه به حواشی اطراف تیم فولاد و اتفاقاتی که برای این تیم افتاده بود حدس می‌زدیم که بازی را ببریم اما زدن چهار گل در لیگ ایران خیلی سخت است. خیلی خوشحال هستیم که توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.» او درباره گلی که زده این طور می‌گوید: «این گل حاصل زحمات کلیه بچه‌ها و تیم بود و خیلی خوشحالم که موفق به گلزنی شدم و هواداران‌مان را خوشحال کردم. بخصوص اینکه در ثانیه‌های پایانی بود و لذت دیگری داشت. به‌خاطر هفته‌های پیش تحت فشار بودیم و زمانی که توپم وارد دروازه شد انگار همان لحظه فشار را از روی شانه‌هایم روی زمین گذاشتم. این گل را به هواداران پر‌شورمان تقدیم می‌کنم. در بازی‌های قبلی شانس با ما و تیم‌مان یار نبود. در بازی با استقلال هم از روی غفلت گل دریافت کردیم با اینکه در اکثر دقایق بازی مالک توپ و میدان بودیم.» او در پایان با اشاره به جو ورزشگاه‌ها هم گفت: «خیلی از ورود و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خوشحالم و امیدوارم که این حضور تداوم داشته باشد.» جعفری درباره رقابت خود و مسعود زائر کاظمینی هم می‌گوید: «مسعود نشان داده که بازیکن خیلی خوبی هست و ما در کنار هم یک رقابت فوق‌العاده را داریم. تیم ما با هم یکدل شده که همه بچه‌ها خوب بازی کنند و نیز نتایج خوبی بگیریم. آقا مهدی هم تأکید دارد که همه تیم باید با هم رقابت کنند و تیم هم با همین رقابت شکل می‌گیرد.»
جعفری یکی از خیدهای خوب ملوان است که هفته قبل گل زد و درخشید. او در سایپا و نفت مسجدسلیمان هم سابقه بازی دارد و یکی از مهره‌های مطمئن تارتار در خط حمله ملوان محسوب می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی