صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و چهار - ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

 

عملکرد ویژه مقابل اسلاویا پراگ
محرمی، یک قدم تا لیگ اروپا
در چهارچوب بازی‌های دور رفت مرحله نهایی پلی‌آف فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ اروپا، دینامو زاگرب کرواسی در حالی که مثل دیدارهای قبل صادق محرمی را به‌عنوان مدافع راست در ترکیب ابتدایی داشت، در استادیوم ماکسیمیر به مصاف اسلاویا پراگ جمهوری چک رفت. یاران محرمی که هفته گذشته نتوانستند در جدال با آ.ا.ک آتن یونان موفق باشند و از راهیابی به مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا بازماندند، با انگیزه زیادی مقابل اسلاویا پراگ چک قرار گرفتند تا بتوانند به برتری برسند اما در این مسابقه خانگی گل اول را دریافت کردند و عقب افتادند. دینامو زاگرب در همان نیمه اول جواب گل خورده را داد و توانست کار را به تساوی بکشد و با نتیجه یک بر یک به رختکن برود اما در نیمه دوم با زدن ۲ گل برابر اسلاویا پراگ به برتری دست یافت. یاران محرمی دیدار خانگی پلی‌آف لیگ اروپا مقابل اسلاویا پراگ جمهوری چک را با برتری ۳ بر یک پشت سر گذاشتند تا برای بازی برگشت در زمین حریف‌شان که پنج‌شنبه شب هفته آینده برگزار می‌شود، روحیه مضاعفی داشته باشند و در آستانه صعود به مرحله گروهی قرار بگیرند. صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که در دیدارهای اخیرشان عملکرد موفقی در رقابت‌های داخلی و اروپایی داشت، برابر اسلاویا پراگ چک هم نمایش مؤثری در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ارائه داد.
 

هافبک ایرانی  از ازبکستان به ACL
یک پرسپولیسی مقابل بنزما
آلمالیق ازبکستان با پیروزی در دو دیدار پلی‌آف مقابل السیب عمان و العربی قطر موفق شد تا خود را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برساند. سیاوش حق‌نظری هافبک ایرانی که سابقه بازی در تیم‌های پایه پرسپولیس و همچنین بزرگسالان ملوان را دارد یکی از بازیکنان این تیم ازبک است. آنها در حالی توانستند العربی قطر را با تمام ستارگانش چون رافینیا، عمر السوما و یوسف مساکنی و عبدو دیالو شکست بدهند که کمتر کسی فکر می‌کرد ازبکستان بتواند با چهار نماینده در مرحله گروهی حاضر باشد. آلمالیق ازبکستان در گروه سوم رقابت‌ها همراه با الاتحاد عربستان، سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق حضور خواهد داشت. حق‌نظری درباره این قرعه می‌گوید: «الاتحاد بازیکنان کلاس جهانی دارد و برای هر فوتبالیستی جالب است که مقابل این بازیکنان به میدان برود. انگیزه خوبی برای حضور مقابل آنها دارم، در اولین دیدار باید مقابل الاتحاد به میدان برویم. در دومین بازی هم باید به مصاف سپاهان برویم که حس خیلی خاصی دارم که در ایران مقابل همبازیانم در تیم ملی نوجوانان و جوانان به میدان بروم.»
حق‌نظری درباره تقابل با الاتحاد و بنزما هم صحبت می‌کند: «همان‌طور که گفتم این تیم ستارگان کلاس جهانی دارد، تقابل با بنزما انگیزه مضاعف به ما می‌دهد. البته خود من علاقه‌مند بودم تا مقابل الهلال و نیمار قرار بگیریم. حضور مقابل بازیکنان بزرگی مثل نیمار، میتروویچ و نوس انگیزه مضاعفی به دیگر بازیکنان داخل میدان می‌دهد اما اکنون تقابل با الاتحاد با بازیکنانی مثل بنزما، کانته و رومارینهو نیز جذاب است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی