صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و سه - ۰۲ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و سه - ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

اعتراض پرسپولیس به بازی بدون تماشاگر:
ناچار به ادامه رقابت نابرابر هستیم
بعد از اعلام رسمی برگزاری بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بدون تماشاگر، باشگاه پرسپولیس با مطلبی کوتاه نسبت به این مسأله اعتراض کرد: «هر چند پیش از این نیز امیدی نمی‌رفت که اجازه استفاده از ظرفیت موجود ورزشگاه آزادی به باشگاه پرسپولیس و هواداران داده شود ولی حالا به طور قطع مشخص شد که بازی پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ نیز بدون تماشاگر و حضور هواداران برگزار می‌شود.نیاز به گفت‌وگو و توضیح نیست که این اتفاق خارج از کنترل و اراده باشگاه پرسپولیس است. در حال حاضر دلتنگ از دوری هواداران ناچار به ادامه رقابت‌ها در این شرایط نابرابر و ناعادلانه هستیم. به امید دیدار هواداران‌مان در ورزشگاه آزادی، هرچند هفته آینده در اهواز این مجال فراهم خواهد بود تا هر چند محدود با شما در ورزشگاه دیدار داشته باشیم.بی‌تردید باشگاه پرسپولیس همچنان برای احقاق حقوق حقه خود و در صیانت از حق قانونی هواداران به تلاش‌های خود برای برگزاری مجدد بازی‌های خانگی پرسپولیس با حضور هواداران ادامه خواهد داد.»


فاجعه تکراری این بار در لیگ قهرمانان
اولین بازی آسیایی بدون تماشاگر!
بازگشت پرسپولیس به آسیا بعد از دو سال دوری، تماشاگران این تیم را بی‌تاب تماشای اولین بازی تیم‌شان می‌کند اما در کمال شگفتی، قرمزها از اولین بازی و میزبانی محروم خواهند بود. بر اساس حکم AFC در خرداد ۱۴۰۰ هواداران پرسپولیس یک جلسه از همراهی تیم‌شان محروم هستند و نمی‌توانند در ورزشگاه حاضر شوند .این محرومیت به دلیل پست جنجالی اینستاگرام باشگاه پرسپولیس در زمان سفر پرسپولیس به هند و اشاره به جنگ ایران و هند در دوره نادر شاه است که شکایت باشگاه گوآ را به دنبال داشت. پرسپولیس علاوه بر محرومیت حدود ۲۰ هزار دلار هم جریمه شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن زمان اشاره کرده بود که این حکم بعد از پایان ‌همه‌گیری کرونا اجرا می‌شود. اداره اینستاگرام قرمزها در آن زمان برعهده کارگزار اسپانسری این باشگاه و خارج از مدیریت باشگاه پرسپولیس بود اما حالا تبعات این حکم گریبان باشگاه را گرفته است. اولین میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان فصل جاری 19-18 سپتامبر یا 3-2 اکتبر خواهد بود و روز دوم شهریور ماه حریف این تیم مشخص می‌شود.


تماس بی‌حاصل با عزت‌اللهی
یکی از مدیران پرسپولیس گفته که این باشگاه چند روز پیش دوباره با عزت‌اللهی تماس گرفته و یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم هم تأکید خاصی روی جذب این بازیکن دارد ولی بازیکن ایرانی وایله گفته که فعلاً شرایط خروج از این تیم را ندارد و پرسپولیس باید تا زمستان صبر کند .تنها راه جذب عزت‌اللهی در این مقطع از فصل این است که باشگاه پرسپولیس پول رضایتنامه وی را بدهد که این موضوع بعید است. با این شرایط عزت‌اللهی تا زمستان باید در تیم دانمارکی بماند تا به عنوان بازیکن آزاد از وایله جدا شود.

جستجو
آرشیو تاریخی