صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۰۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

پاکستان حریف بعدی والیبال ایران در ارومیه
برنامه دیدارهای مرحله نخست حذفی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اعلام شد و قرار است امروز بعدازظهر ملی‌پوشان والیبال ایران به مصاف تیم ملی پاکستان بروند. مرحله مقدماتی بیست‌ و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا روز گذشته با معرفی ۱۲ تیم برتر در ارومیه به پایان رسید. در پایان این مرحله تیم‌های ایران، عراق، ژاپن، تایلند، چین، اندونزی، چین‌تایپه، بحرین، قطر، هند، کره‌جنوبی و پاکستان با کسب رتبه‌های اول و دوم گروه‌های خود به مرحله بعدی صعود کردند. برنامه دیدارهای مرحله نخست حذفی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا اعلام شد که این دیدارها امروز (چهارشنبه یکم شهریور) با هفت دیدار در دو سالن غدیر و شهیدان آهن‌دوست پیگیری می‌شود. بر این اساس تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف پاکستان می‌رود. تیم‌های ایران و ژاپن که مقام‌های اول و دوم آسیا را دارند، در صورت پیروزی در این مرحله مستقیماً به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.
 

سجاد مشایخی به مهرام پیوست
سجاد مشایخی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با پیراهن مهرام به میدان می‌رود. سجاد مشایخی پوینت گارد با تجربه تیم ملی بسکتبال ایران، با عقد قراردادی به تیم مهرام تهران پیوست تا در فصل جدید لیگ برتر، در ترکیب مهرامی‌ها دست به توپ شود. مشایخی که پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن مهرام را در کارنامه خود دارد، اکنون زیر نظر فرزاد کوهیان در این تیم حضور دارد. ملی‌پوش بسکتبال ایران هم اکنون به همراه سایر ملی‌پوشان عازم اندونزی شده تا در جام جهانی ۲۰۲۳ حضور پیدا کند و پس از بازی‌های ملی، در تمرینات این تیم شرکت می‌کند. در دو فصل گذشته، فرزاد کوهیان سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان بود و سجاد مشایخی نیز به همراه این تیم در لیگ حضور داشت.


پایان اردوی هندبال در صربستان با پیروزی
تیم ملی هندبال مردان در آخرین دیدار تدارکاتی خود در صربستان مقابل تیم باشگاهی پرولتر پیروز شد. تیم ملی هندبال مردان ایران شب گذشته در چهارمین دیدار تدارکاتی خود در صربستان مقابل تیم پرولتر تیم دهم لیگ صربستان با نتیجه ۳۲ بر ۲۲ پیروز شد. شاگردان وسلین وویوویچ پیش از این نیز سه دیدار تدارکاتی دیگر را پشت سر گذاشته بودند. آنها مقابل پارتیزان تیم رده دوم لیگ صربستان با نتیجه ۲۷ بر ۲۸ و مقابل تیم متالوپلاستیکا تیم سوم لیگ صربستان با نتیجه ۲۲ بر ۲۳ شکست خوردند و برابر تیم دوبوار اسلوونی با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ پیروز شدند. اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال مردان ایران از ۱۴ مرداد در شهر زلاتی‌بور صربستان استارت خورد. با پایان این اردو هندبالیست‌های کشورمان به کشور بازگشتند. مرحله بعدی اردوی تیم ملی هندبال مردان ۱۰ روز قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های آسیایی با عربستان، مغولستان و ژاپن همگروه است.

جستجو
آرشیو تاریخی