صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۰۱ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هشتاد و دو - ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

آقای گل بوندس‌لیگا رقیب سردار
آزمون  گزینه ارزان میلان
چند روز پیش نشریه آلمانی «بیلد» از علاقه‌مندی باشگاه میلان برای جذب سردار آزمون خبر داد و مدعی شد این مهاجم ایرانی به توافق شخصی با قهرمان دو فصل پیش سری A ایتالیا دست یافته است. مدیران باشگاه بایرلورکوزن پیش از این احتمال فروش این بازیکن 28 ساله را رد نکرده‌ بودند. شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا در این رابطه گزارش داد که باشگاه میلان در آستانه به خدمت گرفتن مارکو پلگرینو مدافع آرژانتینی تیم اتلتیکو پلاتنزه قرار دارد. فعالیت این باشگاه ایتالیایی در بازار نقل‌وانتقالات اما به همین‌جا ختم نمی‌شود و مدیران این باشگاه به دنبال دهمین صید تابستانی خود هستند که مربوط به تقویت خط حمله روسونری می‌شود. به نظر می‌رسد لورنزو کلمبو مهاجم 21 ساله میلان در آستانه پیوستن به مونتزا است و به همین دلیل تقویت خط حمله این تیم در دستور کار قرار دارد. نام دو مهاجم در صدر لیست میلان قرار دارد که اولین نفر سردار آزمون 28 ساله از بایرلورکوزن است. این مهاجم ایرانی می‌‌تواند در ازای 3 یا 4 میلیون یورو از این تیم بوندس‌لیگایی خارج شود و گزینه کم‌هزینه‌ای برای میلان به شمار می‌رود. مهاجم دوم، نیکلاس فولکروگ ملی‌پوش آلمانی و 30 ساله وردربرمن است که انتقالش می‌تواند در ازای 20 میلیون یورو عملی شود.
 

خنده قایدی امیدواری مجیدی
البطائح، شکار بعدی باشو؟
مهدی قایدی پس از اینکه اولین گل خود را در هفته نخست این فصل در فوتبال امارات مقابل الشارجه به ثمر رساند، امیدوار است بتواند این نمایش درخشان را در امارات ادامه بدهد. قایدی سه گل از پنج گل زده‌اش در فوتبال امارات را وارد دروازه الشارجه کرده و به نوعی این تیم برای این بازیکن بوشهری خوش‌یمن است. باشو پس از باخت اتحاد کلباء در هفته نخست اما با انگیزه ویژه در تمرینات تیمش حضور دارد. اتحاد کلباء باید در دیدار بعدی خود به مصاف البطائح برود. البطائح در دیدار نخست موفق شد الوحده را با حضور احمد نوراللهی با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و به نوعی یکی از نتایج عجیب هفته نخست را به دست بیاورد. مهدی قایدی در تمرین اتحاد کلباء خنده بر لب داشت و همین موضوع، مجیدی را امیدوار خواهد کرد تا برابر البطائح هم شاهد گلزنی بازیکن ایرانی خود باشد.
 

رضایت قلعه‌نویی از عملکرد هافبک کایسری
بلیت صوفیه برای کریمی رزرو شد
علی کریمی از جمله لژیونرهای فوتبال ایران است که سومین سال حضور در سوپرلیگ ترکیه را تجربه می‌کند. کریمی این فصل در دو هفته نخست مقابل گالاتاسری و استانبول‌اسپور بازیکن ثابت بوده و توانسته خواسته‌های سرمربی تیمش را به بهترین شکل در زمین پیاده کند. امیر قلعه‌نویی که برای تماشای بازی کایسری مقابل استانبول‌اسپور راهی ترکیه شده بود، از عملکرد کریمی رضایت کامل دارد و به همین دلیل او را برای بازی با بلغارستان و آنگولا به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی