تقدیر از خالق کتاب تو خداداد عزیزی هستی

کتاب «تو خداداد عزیزی هستی‌» نوشته جواد رستم‌زاده که به زندگینامه این ستاره بزرگ فوتبال ایران در دهه‌های قبل پرداخته از سوی انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران به عنوان کتاب برگزیده مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت. در این مراسم که در سالن همایش‌های ایوان شمس تهران و با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، سازمان لیگ برتر فوتبال و جمعی از اهالی رسانه و عکاسان و پیشکسوتان نویسنده ورزشی برگزار شد دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران با رونمایی و معرفی کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» به اهمیت ورود خبرنگاران ورزشی به عرصه کتاب اشاره کرده و جای خالی اینگونه آثار در ادبیات کشور را بستر خوبی برای فعالیت نویسنده‌ها در بیوگرافی‌نگاری چهره‌های ماندگار ورزش کشور عنوان کرد. دکتر احمدی با تقدیر از جواد رستم‌زاده نسخه امضا شده کتاب را به نمایندگی از همه اهالی رسانه به جعفر تبریزی یکی از قدیمی‌ترین عکاسان ورزشی ایران اهدا کرد .
رستم‌زاده هم ضمن قدردانی از انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی به بیان چگونگی خلق اثر و همکاری خداداد عزیزی برای انتشار کتاب زندگینامه‌اش پرداخت و این کتاب را نقشه راه مناسبی برای نسلی دانست که آرزوهای بزرگی در سر دارد. وی لوح تقدیر خود را در این مراسم از علی کاوه عکاس مشهور ورزش ایران دریافت کرد.
احسان محمدی مجری برنامه هم در بیان اهمیت چاپ و انتشار این کتاب گفت: «امیدوارم ورزشکاران ما مانند آقای عزیزی به حدی از شجاعت برسند که اجازه دهند همچون ستاره‌های مشهور دنیای ورزش کتاب زندگینامه آنها منتشر شود. گفتنی است این کتاب در طول سال اول انتشار به چاپ سوم رسیده است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی