صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و نه - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و نه - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

۴ شهریور؛ دومین مبارزه شه‌بخش در بوکس حرفه‌ای
دانیال ‌شه‌بخش ملی‌پوش تاریخ‌ساز بوکس کشورمان روز شنبه 4 شهریور در دومین مبارزه خود در بوکس حرفه‌ای در سازمان WBC به مصاف ایلیا از گرجستان می‌رود. حریف گرجستانی شه‌بخش در کارنامه خود سابقه 21 مبارزه در بوکس حرفه‌ای را دارد و در این دیدارها موفق به کسب 9 برد و تحمل 12 شکست شده است. شه‌بخش نیز در شهریور ماه سال گذشته در نخستین دیدار خود موفق به شکست میوندا برمه از اوگاندا شد و حالا دنبال بالا بردن پیروزی‌های خود در بوکس حرفه‌ای است. دانیال شه‌بخش در حال حاضر همراه با تیم ملی بوکس در اردوی مشترک اردن حضور دارد و قرار است روز یکشنبه (29 مرداد) همراه با سایر ملی‌پوشان به ایران بازگردد تا از روز دوشنبه در اردوی مشترک با تیم ملی ترکیه حضور داشته باشد. اردوی تیم کشورمان با نایب قهرمان اروپا در حالی است که طبق هماهنگی‌های انجام شده میان دانیال شه‌بخش و محمود نهتانی مربی تیم ملی و مربی شخصی او با فدراسیون، آنها چهار روز مرخصی خواهند گرفت تا در مسابقه یادشده حضور داشته باشند. وزن‌کشی این دیدار نیز روز جمعه 3 شهریور ماه انجام می‌شود.
 

قزاقستان؛ میزبان کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا
رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا آبان سال‌جاری به میزبانی قزاقستان در شهر آلماتی برگزار می‌شود. بر اساس اعلام اتحادیه کاراته آسیا بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی قاره کهن در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال، ۱۵ تا ۱۷ آبان در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش کلاس آموزش و ارتقا داوری نیز ۱۱ تا ۱۴ آبان ماه پیش از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌شود. قزاقستان پیش از این در سال ۲۰۲۱ نیز میزبان مسابقات قهرمانی آسیا بود. در آن رقابت‌ها که در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) برگزار شد، کاروان ایران با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۰ نقره، ۱۵ برنز و مجموع ۳۹ مدال و کسب عنوان قهرمانی مسابقات به کار خود پایان داد.
 

کشتی آزاد امیدهای قهرمانی جهان
انتخابی درون اردویی در 3 وزن
مسابقات انتخابی برای مشخص شدن ملی‌پوش اوزان 61، 74 و 79 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان (سال 2023) برگزار می‌شود. بنا بر تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان و جوانان، این رقابت‌ها در تاریخ 17 شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود. در وزن61 کیلوگرم کشتی انتخابی بین یاسین رضایی، علی خرمدل، شهداد خسروی و علی قلی‌زادگان با 3 کیلوگرم ارفاق وزن و در74 کیلوگرم هم عرفان الهی و حسین محمدآقایی با هم کشتی می‌گیرند و برنده این مبارزه با محمدصادق فیروزپور مصاف می‌دهد. این مسابقه با 2 کیلوگرم ارفاق وزن و فقط یک دیدار برگزار می‌شود. انتخابی سوم هم در وزن 79 کیلوگرم و بین سبحان یاری و عبدالله شیخ اعظمی با 2 کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی